در جلسه‌ای با حضور فرماندار قم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، شهردار، بخشداران و دهیاران جعفرآباد بر ضرورت رفع مشکل‌های شبکه برق این شهرستان تاکید شد.
کد خبر: ۹۹۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 06 October 2021

به گزارش تابناک قم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در این جلسه، ضمن ارایه گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته در این شهرستان، اظهار داشت: طول شبکه فشار متوسط و ضعیف در شهرستان جعفرآباد بیش از ۶۲۰ کیلومتر است و شمار مشترکان این شهرستان بالغ بر ۱۱ هزار تَن می باشد.

مهدی آهنین پنجه در ادامه، گفت: جهت تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان جعفرآباد پس از انجام فرایند قانونی و انتخاب پیمانکار، به سرعت کار بهینه‌سازی شبکه پیگیری و دنبال خواهد شد.

وی جابه‌جایی پایه‌های مزاحم و برکناری و تعویض پایه‌های فرسوده و رفع نوسان‌های برق را از دیگر برنامه‌های برق استان در جعفرآباد دانست، و با اشاره به تعداد ۵۸ روستا در این شهرستان، بیان داشت: برای رفع نواقص روشنایی معابر با هماهنگی و کمک دهداران این شهرستان اقدام خواهد شد.

طبق مصوبه اردیبهشت‌ماه سال جاری هیات دولت بخش جعفرآباد به‌شهرستان ارتقا پیدا کرد.

این شهرستان جدیدالتاسیس قم از ۲ بخش مرکزی و دهستان قاهان تشکیل شده‌است.

جعفرآباد با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم با جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار تَن با ۲ گویش فارسی‌ و ترکی قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار