دو عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم از کُند شدن روند برخی پروژه های عمرانی شهری انتقاد کردند.
کد خبر: ۹۹۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ 13 September 2021

به گزارش تابناک قم، رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر در نشست امروز این شورا با اشاره به کُند شدن روند فعلی تملک ها در مدیریت شهری اظهار کرد: البته برای این مسئله می توان دلایل زیادی برشمرد که شاید یکی از مهم ترین این دلایل، عدم اقبال مردم نسبت به در اختیار گرفتن املاک مُعوّض در برابر تملکات شهری باشد.

محسن محرّری ادامه داد: در شرایط امروز، بیشتر مردم در برابر بحث تملکات، تقاضای وجه نقد دارند که ضروری است تا مدیریت این مسئله از سوی شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم همچنین از کُند شدن روند اجرایی برخی پروژه های بزرگ شهری مانند پروژه بلوار جمهوری اسلامی و همچنین پروژه فاز پنج عمار یاسر ابراز نگرانی کرد و گفت: در این باره نیازمند تدبیر خاص مدیریت شهری هستیم.

محرری همچنین تصریح کرد: متأسفانه در زمینه تملک برای احداث پارکینگ هم وضعیت مناسبی در مدیریت شهری دیده نمی شود که این موضوع هم شایسته توجه و تدبیر لازم است.

همچنین رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر نیز در نشست امروز این شورا به گرفتار آمدن عرصه عُمرانی در بند موضوع تملکات توجه داد و اظهار کرد: به نظر می رسد برخی پروژه های عمرانی شهر باید تا زمان حاضر به اتمام می رسید که البته چنین نشده است.

روح الله امراللهی در عین حال تصریح کرد: باید توجه داشت که عقب افتادن اتمام پروژه های شهری بویژه با توجه به تورم موجود می تواند شرایط غیرقابل پیش بینی را برای آینده این پروژه ها پدید آورد که از این رو نیازمند تدبیر لازم در این زمینه هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار