استاندار قم با اشاره به افتتاح بیمارستان مادر پردیسان در هفته آینده، از دریافت مجوّز استخدام ۱۳۰ نیروی بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 09 June 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست که امروز در حاشیه نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا با خبرنگاران گفت و گو می کرد با ابراز رضایت از رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان بیان داشت: باید از مردم استان و اقشار مختلف که در طول این مدت علیرغم محدودیت ها و ممنوعیت های إعمال شده نهایت همکاری را در مبارزه با کرونا با مدیریت استان داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

وی اضافه کرد: بدون تردید اگر همراهی مردم نبود، نمی توانستیم چهار موج این بیماری را پشت سر بگذاریم.

استاندار قم ادامه داد: تصور اولیه و پیش بینی های دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان درباره شیوع این بیماری و امواج مختلف آن این بود که تعداد آسیب دیدگان از این بیماری در استان با توجه به طول مدت درگیری و شدت آن زیاد خواهد بود، اما خوشبختانه انسجام و یکصدایی در استان سبب مقابله گسترده و همه جانبه با این بیماری شد.

وی با تقدیر از حمایت مردم، مراجع عظام تقلید، روحانیت معظم، خیّرین و دیگر گروه های مردمی و جهادی در عرصه مبارزه با کرونا تصریح کرد: همه اقشار در این عرصه در صحنه بودند و حمایت عملی خود را از کادر بهداشت و درمان به عنوان افراد حاضر در خط مقدم جبهه سلامت نشان دادند.

استاندار قم سپس به گزارش ها و آمارهای کرونایی استان توجه داد و گفت: این آمار و گزارش ها بیانگر آن است که استان در حال حاضر در وضعیت مطلوبی قرار دارد، اما این امر قطعا به معنای عادی انگاری و سهل انگاری نیست.

وی افزود: باید گفت ماهیت این ویروس به اندازه ای ناشناخته و پیچیده است که می تواند موج جدیدی از خود را تحمیل کند، از این رو انتظار است مراقبت ها و رعایت پروتکل ها در نهایت جدیت ادامه داشته باشد.

سرمست گفت: البته مدیریت استان نیز تلاش خواهد کرد تا حمایت های خود را از کادر بهداشت و درمان استان برای جلوگیری از فرسوده شدن آن ها ادامه دهد.

وی یادآور شد: خوشبختانه امروز توانستیم قول مساعدی از معاون وزیر بهداشت برای استخدام ۱۳۰ نفر از پرسنل بهداشت استان دریافت داریم، ضمن آن که توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در استان و همچنین تکمیل و تجهیز خانه های بهداشت روستایی نیز ادامه می یابد.

استاندار قم در عین حال از افتتاح بیمارستان مادر پردیسان در هفته آینده خبر داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار