رئیس هیات تکواندو استان قم گفت: مسابقات قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان به همت کمیته فرهنگی این هیات در هر دو بخش آقایان و بانوان این رشته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 22 April 2021

به گزارش تابناک قم، محمد جمشیدی اظهار کرد: مسابقات قرآنی و فرهنگی هیات تکواندو همانند سال‌های گذشته در ماه رمضان به صورت ویژه برگزار می‌شود، اما در سال جاری با توجه به تداوم شیوع ویروس منحوس کووید ۱۹ و اهمیت رعایت مسائل بهداشتی و با آرزوی ریشه‌کنی هرچه سریع‌تر این ویروس و حفظ سلامت ورزشکاران به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات در دو مرحله برگزار می‌شود، عنوان کرد: در مرحله نخست محدوده ترتیل‌خوانی قرآن کریم کاملا به صورت اختیاری است و علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند با ارائه مدارک لازم همراه با تلاوت خود تا روز جمعه دهم اردیبهشت ماه به نشانی‌هایی که توسط هیات در فضای مجازی وجود دارد، در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیات تکواندو استان قم افزود: شرکت کنندگان توجه داشته باشند چهره شخص شرکت کننده در فیلم کوتاه باید واضح باشد، قبل از شروع به قرائت نام خانوادگی و کد ملی خود را ذکر کند و هر یک از نفرات تا پایان همان روز فرصت دارند تا به شکل کلیپ کوتاه با حداقل دو دقیقه و حداکثر زمان سه دقیقه شامل مجموع زمان معرفی و تلاوت، آثار خود را ارسال کنند.

وی یاد آور شد: حداقل امتیاز کافی برای رفتن به مرحله دوم کسب نمره 50 از داور است و بعد از اعلام نتایج اسامی داوران قرآنی در داخل کانال هیات تکواندو ارائه می‌شود، همچنین حجم فایل‌های ارسالی  کمتر از ۲۰ مگا بایت باشد، ضمن اینکه شرکت در مرحله دوم منوط به شرکت در مرحله نخست است و هیچ نفری مستقیما نمی‌تواند به مرحله دوم راه یابد.

جمشیدی با بیان اینکه فعلا تمام فعالیت‌های مسابقه و تمرین به دلیل شرایط کرونایی تعطیل است، ابراز کرد: فیلم‌های ارسالی ترجیحا با لباس تکواندو در محیط مناسب باشد و فیلم کوتاه برگزیدگان قرائت در بخش آقایان در کانال اختصاصی هیات تکواندو در فضای مجازی بارگذاری خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار