داوطلبان هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت تا ۲۸ فروردین ماه برای ثبت نام فرصت دارند.
کد خبر: ۹۵۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 18 April 2021

به گزارش تابناک قم، خانم مظهر،معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان قم گفت: داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت تا امروز ۲۸ فروردین ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

او افزود:متقاضیان کاندیداتوری در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان قم با مراجعه به «سامانه ستان» به نشانی setan.seo.ir می‌توانندنسبت به ثبت نام در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

مظهر ادامه داد: داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط و مورد تأیید مراجع ذی‌صلاح تحصیلی و سابقه کار در حوزه مالی بورس از شرایط نامزدی عضویت است و تمامی مدارک باید کامل و بدون نقص در سامانه بارگذاری و ارسال شود.

او بیان کرد: به درخواست‌های ناقص ترتیب اثر داده نمی شود و نحوه امتیازدهی به واجدان شرایط در اجرای دستورالعمل تأیید صلاحیت حرفه‌ای است که در سایت سازمان به نشانی seo.ir بارگذاری شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم عنوان کرد: افرادی که صلاحیت آن‌ها بر اساس دستورالعمل احراز شود، امکان شرکت در انتخابات اعضای هیئت‌مدیره  را دارند.

او گفت: پس‌ از پایان ثبت‌نام، صلاحیت عمومی و تخصصی داوطلبان از طرف سازمان بورس بررسی و پس‌ از تأیید افراد صلاحیت‌دار انتخابات برگزار می شود.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان قم گفت: افرادی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند، اگر در سامانه سجام ثبت نام کنند می‌توانند در انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استانی سهام قم با نماد بور سی وسقم سهیم باشند.

خانم مظهر افزود: دریافت و ثبت نام در سامانه سجام به نشانی sejam.ir به صورت الکترونیکی قابل انجام است و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

او انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت در نوع خود بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور، دانست و افزود: تعداد ۵ نفر به عنوان هیئت مدیره این شرکت انتخاب می‌شوند و برای مدیریت سرمایه و نحوه سرمایه گذاری در طرح‌های کلان اقتصادی اقدام و تصمیم گیری می‌کنند.

۴۰۱ هزار نفر در قم روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند.

سرمایه ثبتی شرکت سرمایه گذاری استان قم بیش از ۵ هزار و ۲۳۱میلیارد تومان است که براساس مصوبه شورای عالی بورس، هیئت مدیره این اختیار را دارد تا میزان ۳۰ درصد سرمایه را در پروژه‌های پربازده اقتصادی سرمایه گذاری کند.

بر اساس آخرین تصمیمات و مصوبات شورای عالی بورس، انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت با نماد وسقم.به صورت الکترونیکی از نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال تا نیمه اول خرداد ماه در تمامی استان‌ها برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار