سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از توزیع بیش از 184 هزار تن آسفالت در سطح مناطق هشت‌گانه شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 22 November 2020

به گزارش تابناک قم، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت در قم، اظهار داشت: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در حوزه آسفالت معابر و شوارع شهر قم صورت گرفته است و در سال جاری نیز تولید و توزیع ۳۰۰ هزار تن آسفالت هدف‌گذاری شده است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان تا پایان آبان ماه بیش از ۱۸۴ هزار تن آسفالت در سطح مناطق هشت‌گانه شهر قم توزیع‌شده است، ابراز کرد: بیش از ۳۳ هزار تن آسفالت در منطقه یک و حدود ۵ هزار و ۳۰۰ تن در منطقه دو توزیع‌شده است.

میریک امامی میزان آسفالت توزیعی در منطقه سه را بیش از ۲۰ هزار تن ذکر کرد و افزود: در منطقه چهار بیش از ۳۳ هزار تن، منطقه پنج بیش از ۱۳ هزار تن و در منطقه شش نیز حدود ۲۵ هزار تن آسفالت توزیع‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن در منطقه هفت و حدود ۵ هزار و ۲۰۰ تن آسفالت نیز در منطقه هشت شهر قم توزیع‌شده است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم سهم آسفالت توزیعی برای سازمان را بیش از ۳۶ هزار تن دانست و عنوان کرد: تمام تلاش سازمان توسعه و عمران تولید به‌موقع آسفالت و توزیع بر اساس تعهدات به مناطق شهرداری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار