استاندار قم با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت تجمع ها و ترددها از نخستین روز از آذرماه گفت: از ظرفیت جوانان جمعیت هلال احمر در اجرای این طرح پیشگیرانه بهره گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 21 November 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در آیین تجلیل و گرامیداشت هفتاد و سومین سالروز سازمان جوانان هلال احمر که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور مدیران ارشد جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد طی سخنانی با بیان اینکه اهمیت جوانان امروز بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت: رهبر انقلاب نیز در بیانیه گام دوم توجه ویژه ای به نقش نسل جوان کشور در پیشبرد برنامه های نظام در دهه ی چهارم انقلاب اسلامی داشته اند.

وی  افزایش جامعه پذیری و مسئولیت پذیری جوانان را نیازمند تلاش مدیران در انتقال تجربیات و الگوهای ارزشی به نسل جوان دانست و افزود : در این راستا مدیریت استان قم در بهره گیری از ظرفیت مشاوران جوان دستگاه های دولتی تاکید نموده است.

استاندار قم نقش آفرینی جوانان در مدیریت کشور را نیازمند تغییر نگرش مدیران دانست و تصریح کرد: اعتماد به نیروهای متعهد، متخصص و فعال جوان در بهره گیری از ظرفیت ایشان بسیار راهگشا می باشد.

سرمست تشکیل مجمع مشورتی نخبگان جوان در استان قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: سازمان های مختلف مکلف شده اند تا افراد منتخب و نخبه را در این مجمع مشورتی عضو نمایند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع کرونا و ایجاد محدودیت ها و مشکل ها برای کشور طی ۹ ماه گذشته گفت: برای پیشبرد اهداف دولت در شرایط کرونایی بی نیاز از جوانان نیستیم و از حضور ایشان در طرح های مقابله با کرونا بهره برده ایم.

استاندار قم همچنین حضور جوانان جمعیت هلال احمر در امر کنترل شیوع کرونا و اطلاع رسانی به شهروندان را مورد توجه قرار داد و گفت: طرح هایی همچون کنترل ورودی و خروجی شهرها، آمران سلامت و مواسات مومنانه نقش آفرینی چشمگیر داشته اند.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت تجمع ها و ترددها از روز شنبه خاطرنشان کرد: از ظرفیت جوانان جمعیت هلال احمر در اجرای این طرح پیشگیرانه بهره گرفته خواهد شد.

سرمست خاطرنشان کرد: علاوه بر بحث درمان، جمعیت هلال احمر در مباحثی همچون آگاهی بخشی به شهروندان در راستای مبارزه با مواد مخدر و کاهش اعتیاد نقش آفرینی کرده اند که امیدواریم این طرح ها تداوم داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از طرح های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان قم رونمایی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار