مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: لازم است فرهنگ زائر پذیری در شهرهای زیارتی ایجاد شود و فرصت حضور زائران خارجی را طلایی و مغتنم شمرده شود.
کد خبر: ۹۱۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 21 November 2020

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه گردشگری کلان شهرهای مذهبی ایران، اظهار کرد: این اقدام در راستای گرامیداشت ورود حضرت معصومه (س) به قم و روز قم با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری سه کلان شهر مذهبی انجام شد.

وی با بیان اینکه در این تفاهم نامه ظرفیت های گردشگری قم، مشهد و شیراز مورد بررسی قرار می‌گیرد،گفت: از قم به عنوان محلی برای عبور و به عنوان مبداء برای دیگر شهرها و شهرهای مشهد و شیراز نیز به عنوان مقصد مورد توجه است که می‌توان از این ظرفیت در گردشگری بهترین استفاده را کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به ظرفیت حضور زائران عراقی و پاکستانی بیان کرد: نباید از ظرفیت زائران عراقی و پاکستانی غافل شد و در این راستا باید به ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی که این زائران دارند توجه داشت.

وی افزود: لازم است فرهنگ زائر پذیری ایجاد شود و فرصت حضور این زائران را طلایی و مغتنم بدانیم.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به برخی ظرفیت های گردشگری در قم بیان کرد: کاروانسرای دیرگچین در قم از جمله اماکن گردشگری است که به کمتر به آن توجه شده است در حالی که از این کاروانسرا به عنوان مادر کاروانسراهای کشور یاد می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار