رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در یک هفته گذشته، هفت نفر در حوادث رانندگی این استان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 24 October 2020

محمد شهیدی افزود: در یک هفته گذشته ۶ هزار و ۳۹۱ تماس با مرکز اورژانس قم برقرار و منجر به انجام یک هزار و ۹۷۰ ماموریت شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ قم در این ماموریت‌ها، یک هزار و ۸۰۱ مصدوم و بیمار را به مراکز درمانی این استان منتقل کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۴۳۶ نفر در حوادث رانندگی قم مصدوم شدند که ۲۷۱ نفر به دلیل وخامت حالشان به بیمارستان منتقل و ۱۶۵ نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

به گفته شهیدی، در این مدت ۳۲۵ حادثه رانندگی در قم رخ داد که ۲۶۳ حادثه در داخل شهر و بقیه در محورهای مواصلاتی بوده است.

وی بیان کرد: هفته گذشته بالگرد اورژانس قم با انجام یک ماموریت، یکی از مصدومان بدحال حادثه رانندگی را به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸۰ تصادف رانندگی و ۲۱۱ مصدوم این حوادث مربوط به سرنشینان موتورسیکلت بوده است.

رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم با اشاره به یکی از حوادث رانندگی هفته گذشته، گفت: بامداد روز بیست و هشتم مهرماه یک دستگاه خودرو پراید که در مسیر قم- جعفریه در حرکت بود، از جاده خارج و با گاردریل حاشیه راه برخورد می‌کند که متاسفانه راننده و سه تَن از سرنشینان این خودرو به دلیل جراحت‌های وارده جان خود را از دست دادند.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار