مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از عدم همراهی صنوف با سازمان آتش‌نشانی برای ایمن‌سازی شهر انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۱۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹ 24 October 2020

به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با تاکید بر اهمیت حفظ ایمنی شهر در قالب واحدهای صنفی اظهار کرد: نصب 100 شیر هیدرانت در سطح شهر برای افزایش توان اطفای حریق از سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود که تا به امروز 70 درصد کار انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم وضعیت ایمنی صنوف را به نسبت گذشته مناسب‌تر از قبل ارزیابی کرد و افزود: به مرور شیرهای هیدرانت نصب می‌شوند و در سطح مناطق منتظر هماهنگی از سوی شهرداری‌ها برای مکان نصب هستیم.

وی از عدم همکاری صنوف با سازمان آتش نشانی انتقاد کرد و گفت: همکاری از سوی صنوف وجود ندارد و نداشتن قانون را بهانه می کنند در حالی که ما معتقد هستیم قوانین متعدد کار و وظایف سازمان آتش نشانی در این موضوع نقش ایفا می‌کنند.

جعفری با تاکید براینکه اساسنامه سازمان آتش نشانی از مصوبات وزارت کشور و لازم الاجراست، تصریح کرد: صنوف اما این موضوع را قبول ندارند و از زیر اجرای این اساسنامه شانه خالی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم آمار حوادث را بیشتر از آتش سوزی‌ها ارزیابی کرد و افزود: حوادثی مانند حبس در آسانسور عمومیت پیدا کرده است و باید مامورانی به عنوان مسئول ایمنی ساختمان‌ها فعال باشند که تجهیزات ایمنی و آسانسور را چک کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار