مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: استان قم در حوزه تایید متقاضیان، واریز وجه و تامین زمین در طرح اقدام ملی جزو استان‌های پیشتاز و پیشرو محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱ 24 October 2020

به گزارش تابناک قم، حسن صبوری اظهار کرد: در محدوده پردیسان قم، 31 هکتار از اراضی در قالب 8 پروژه به طرح اقدام ملی مسکن اختصاص داده شده است و امیدواریم هرچه سریع‌تر تمامی پروژه‌ها به مرحله اجرایی و پیشرفت فیزیکی مناسب برسند.

وی اظهار داشت: زمان تحویل پروژه از شروع تا اتمام حدود دو سال پیش بینی می شود که پروژه 180 واحدی دهلاویه (زیتون شش) تا پایان دولت دوازدهم تحویل متقاضیان منتخب خواهد شد.

صبوری با بیان این که بیش از دو هزار متقاضی تاکنون واریز وجه داشته‌اند توضیح داد: براساس مصوبه شورای مسکن استان قم، مبلغ واریز و آورده اولیه متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن استان طی دو مرحله و مبلغ 60 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اعلام اینکه سرعت و پیشرفت احداث پروژه مسکن به آورده متقاضیان بستگی دارد، خاطر نشان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی در مراحل ساخت نسبت به واریز به موقع آورده خود اقدام کنند تا پروژه در موعد مقرر تحویل ایشان شود.

به گفته صبوری تا کنون مبلغ 112 میلیارد تومان توسط متقاضیان به حساب طرح اقدام ملی مسکن استان قم واریز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اظهار داشت: با الحاق اراضی 63 هکتاری محدوده بلوار آیت الله بروجردی به طرح اقدام ملی موافقت شده است و در آینده از ظرفیت این اراضی در راستای تولید مسکن استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به زودی مراسم قرعه کشی اتصال متقاضیان به پروژه‌های طرح اقدام ملی استان انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار