مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گفت: با تجهیز پارک ترافیک 15 خرداد و اجرای دو پارک ترافیک در پردیسان و بوستان جوان امیدواریم تا پایان سال تعداد پارک‌های ترافیک قم به سه عدد برسد.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۷ 24 October 2020

به گزارش تابناک قم، علی نیک به اهمیت ساخت پارک‌های ترافیک در ارتقاء فرهنگ ترافیک از سنین پایین اشاره و اظهار کرد: فرهنگ‌سازی یکی از الزامات بهبود شرایط ترافیکی شهر بوده و باید آموزش‌های لازم از سنین کودکی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی ساخت پارک‌های ترافیکی را مورد توجه قرارداد و افزود: حضور دانش آموزان در پارک‌های ترافیک و آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی یکی از راه‌های افزایش فرهنگ ترافیک در دنیا است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از تجهیز پارک ترافیک 15 خرداد خبر داد و گفت: پارک ترافیک 15 خرداد واقع بلوار غدیر که متعلق به آموزش و پروش است، تجهیز شده و برای استفاده دانش آموزان آماده است.

وی از ساخت دو پارک ترافیک دیگر در شهر قم خبر داد و گفت: پارک ترافیک واقع در پردیسان در سال گذشته کلنگ خورده و متأسفانه با وجود پیشرفت 90 درصدی آن اعم از اجرای خیابان‌کشی و پیاده‌روها به دلیل مشکلاتی با اداره کل مسکن و شهرسازی متوقف شده است.

نیک از آغاز مطالعات سومین پارک ترافیک شهر قم نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: سومین پارک ترافیک شهر قم در بوستان جوان در حال پیگیری بوده و اقدامات ابتدایی آن انجام شده است.

وی با ابراز امیدواری برای حل مشکلات پارک ترافیک پردیسان مطرح کرد: به‌زودی عملیات عمرانی پارک ترافیک بوستان جوان نیز آغاز شده و امیدواریم به موقع هر دو پارک ترافیک در اختیار شهروندان قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار