مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: تور روایت انقلاب در ایام‌الله دهه مبارک فجر در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵ 22 January 2020

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی، با اشاره به برنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برای برگزاری تورهای روایت انقلاب در ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: به منظور آشنایی دانش آموزان مقاطع متوسطه شهر قم با رویدادهای انقلابی، محلات و خیابان‌ها، دستاوردهای انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت، این تورها برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تور روایت انقلاب با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و سازمان آرامستان‌های بهشت معصومه و مشارکت راویان بعثه مقام معظم رهبری و معاونت پرورشی آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری این تورها در ایام الله دهه مبارک فجر در دو نوبت صبح و عصر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بیان کرد: تور روایت انقلاب با عنوان گل‌گشتی در شهر انقلاب در قالب تورهای قم‌گردی علاوه بر دانش آموزان قمی برای دانش آموزان مدارس بین المللی و خانواده شهدا مدافع حرم و دانش آموزان کانون های فرهنگی مساجد نیز اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این برنامه ضمن روایت‌گری اتفاقات انقلاب برای دانش‌آموزان، آنها در گلزارهای شهدا و تجدید میثاق با شهدا و آشنایی با زندگینامه سراداران رشید اسلام و حضور در بیت امام(ره)، مسجد چهار مردان، سلماسی، چهار راه شهدا، دبیرستان حکیم نظامی و غیره حضور خواهند یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار