رئیس شورای شهر قم گفت: کمترین عملکرد شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری و ارزش‌افزوده ثبت‌شده و بیشتری عملکرد در بخش‌های نقدی، غیرنقدی، ماده ۱۰۰ و کمک‌های دولتی ثبت‌ شده است.
کد خبر: ۷۸۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰ 08 October 2019

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی در صد و چهاردهمین جلسه علنی شورا ضمن گرامی داشت ایام اربعین حسینی و یاد و خاطر شهدا نیروی انتظامی به ارائه گزارش عملکرد شهرداری در 6 ماه گذشته پرداخت و اظهار داشت: با توجه به روال دوره‌های قبل امروز بعد از گذشته 6 ماه از سال 98 عملکرد شهرداری را به شهروندان و اعضای شورا ارائه می‌دهیم.

وی با اعلام سرفصل‌های لایحه بودجه و درصد عملکرد شهرداری افزود: در بخش نقدی در 6 ماه ابتدایی سال جاری شهرداری توانسته 88 درصد از برنامه پیش‌بینی‌شده را اجرایی کرده و در بخش غیر نقدی نیز 64 درصد برنامه عملیاتی شده است.

رئیس شورای شهر قم ارزش‌افزوده را با 63 درصد کاهش از مدت مشابه خود در سال گذشته 49 درصد اعلام و تصریح کرد: در حوزه اقلام ساختمانی مانند عوارض ساختمانی، صدور پروانه ساختمانی، مازاد تراکم، حذف پارکینگ و غیره عملکرد شهرداری 92 درصد بوده است.

وی ادامه داد: در ماده 100 با 10 درصد افزایش عملکرد 98 درصدی ثبت‌شده و در حوزه سرمایه‌گذاری متأسفانه با 30 درصدی کاهش نسبت به مدت مشابه 43 درصد ثبت‌شده است.

جلالی کمک‌های دولتی را با افزایش 128 درصدی و فروش اموال را نیز 66 درصد اعلام کرد و گفت: کمترین عملکرد شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری و ارزش‌افزوده ثبت‌شده و بیشتری عملکرد در بخش‌های نقدی، غیر نقدی، ماده 100 و کمک‌های دولتی ثبت‌شده است.

وی شورای اسلامی و شهرداری را دارای وظایفی ذاتی در حوزه خدمت‌گزاری و افزایش درامد دانست و بیان کرد: بر اساس ماده 71 و بنده 10 قانون اساسی وظایف و تکالیفی بر عهده شهرداری و شورای اسلامی شهر است که امیدواریم بتوانیم در این حوزه خدمت گذار مردم باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار