رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم از پیش‌بینی مکان‌هایی برای احداث پارکینگ به صورت زیرسطحی در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۲ 07 October 2019

به گزارش تابناک قم، محسن محرری، با اشاره به لزوم احداث پارکینگ‌ها به ویژه در هسته مرکزی شهر اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در قم احداث پارکینگ است که به دنبال احداث پارکینگ‌های زیرسطحی در سطح شهر هستیم.

وی با بیان اینکه پارکینگ زیرسطحی در تقاطع طالقانی و عمار یاسر در حال احداث است ابراز کرد: احداث این پروژه با پیشرفت خوبی روبرو است که حدود 400 پارکینگ در طبقات منفی و 40 واحد تجاری هم در طبقه همکف و اول این پروژه طراحی‌شده که با مشارکت سرمایه‌گذار در حال انجام است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم با اشاره به پیش‌بینی چندین پارکینگ در مناطق پرتردد سطح شهر تصریح کرد: مکان‌هایی از جمله میدان شهید دستغیب در منطقه چهار، خیابان استاد فقیهی در خیابان 19 دی جنب مخابرات و کوچه هفت خیابان دورشهر برای احداث پارکینگ پیش‌بینی شده است.

وی با تأکید بر مشکل شدید کمبود پارکینگ در ابتدای خیابان دورشهر یادآور شد: برای احداث پارکینگ در کوچه هفت دورشهر نیازمند حمایت و همکاری دستگاه‌های دولتی و به ویژه آموزش و پرورش دارد که اعیان آن در اختیار آموزش و پرورش بوده و ملک متعلق به آستان مقدس حضرت معصومه (س) است.

محرری با اشاره به پیش‌بینی چند هزار متر کاربری پارکینگ در فاصل سینما تربیت و کانون فرهنگی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: صحبت‌های اولیه بین آموزش و پرورش، آستان مقدس، استانداری و شهرداری انجام‌شده که اگر به تفاهم خوبی برسیم در آنجا تعداد قابل‌توجه ای می‌توان پارکینگ احداث کرد.

وی ادامه داد: قرار است کاربردهای فرهنگی و تفریحی دوباره با شیوه جدید مناسب اجرا شده تا آستانه مقدس و هم آموزش و پرورش خدمات خود را ارائه دهند و هم مردم از ظرفیت پارکینگ برخوردار شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
چه قم يا هر جاي ديگه...يا ننويسند يا درست بنويسند...همون كه گفتيد به كار گرفتن افراد بدون ضابطه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار