9مصدوم و یک کشته
در آتش سوزی یک ساختمان ۷ طبقه متاسفانه ۹ تن دچار مصدومیت و یک تن نیز جان خود را از دست داد. زیرزمین و پارکینگ این مجتع مسکونی به کارگاه و انبار تولید کفش تغییر کاربری داده شده بود که این آتش سوزی در این کارگاه به وقوع پیوست.
کد خبر: ۷۸۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱ 07 October 2019

به گزارش تابناک قم، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در آتش سوزی یک ساختمان ۷ طبقه متاسفانه ۹ تن دچار مصدومیت و یک تن نیز جان خود را از دست داد.

حمید کریمی با اشاره به آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی هفت طبقه در خیابان پرستار قم، گفت: متاسفانه زیرزمین و پارکینگ این مجتع مسکونی به کارگاه و انبار تولید کفش تغییر کاربری داده شده بود که این آتش سوزی در این کارگاه به وقوع پیوست.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: این آتش سوزی در ساعت ۱۶ و ۲۸ دقیقه عصر شنبه به مرکز آتش نشانی قم اطلاع داده شد که بلافاصله هشت دستگاه خودروی عملیاتی و ۳۵ تن از پرسنل آتش نشانی قم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

کریمی افزود: نیرو‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی قم علاوه بر اطفای این حریق، نسبت به خارج کردن دود از طبقاتی فوقانی این مجتمع مسکونی و همچنین خارج کردن ساکنان ساختمان اقدام کردند.

وی اظهار کرد: در این آتش سوزی متاسفانه ۹ تن از کارکنان این کارگاه دچار مصدومیت و یک تن نیز جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تغییر کاربری پارکینگ این مجتمع مسکونی به یک کارگاه تولیدی، ادامه داد: بررسی‌ها در مورد مجوز دار بودن این اقدام‌ها ادامه دارد، ولی به نظر می‌رسد که این تغییر کاربری به صورت غیرقانونی انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار