مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: مانور بعدی مدیریت بحران پس از ایام اربعین حسینی در تونل غدیر واقع در بلوار عمار یاسر انجام خواهد شد تا مشکلات این بخش شناسایی و رفع شود.
کد خبر: ۷۸۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۶ 06 October 2019

به گزارش تابناک قم، علی‌اکبر رحیمی، با اشاره به مانورهایی که از سوی مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری برای سال ۹۸ پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: تمام مانورهایی که پیش‌بینی کرده‌ایم در راستای افزایش آمادگی برای جلوگیری از بحران‌ در زمان حوادث و مدیریت بحران‌ها است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم بیان کرد: برای ارتقاء سطح توانمندی دستگاه‌ها، هم در رابطه با عوامل درون شهرداری و هم دستگاه‌های مرتبط در خارج از مجموعه شهرداری، مانورهایی را با همکاری سایر دستگاه های امدادی برای سال ۹۸ برنامه ریزی کرده‌ایم.

رحیمی با تاکید بر اینکه تاکنون در سال ۹۸ چهار مانور نجات، اطفای حریق، امداد و… در سطح شهر برگزار شده است، افزود: مجموعا امسال ۱۰ مانور و رزمایش را در دستور کار داریم که یکی از مانورهای انجام شده در سال جاری، چند ماه پیش در ساختمان نیمه کاره منطقه هشت شهرداری برای نجات از ارتفاع و هماهنگی دستگاه های مرتبط بود.

وی همچنین به برگزاری مانور و رزمایش مدیریت بحران در میدان ۷۲ تن به عنوان یکی از شاهراه‌های اصلی مرکز کشور اشاره و اضافه کرد: با توجه به اینکه در هر منطقه شهر ستادهای بحران تشکیل شده با محوریت مناطق برگزاری مانورهای مدیریت بحران را در دستور کار داریم.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با بیان اینکه تلاش داریم با برگزاری این مانورها و رزمایش‌ها سطح آمادگی و عکس العمل مناسب در مواقع اضطراری را در سازمان های مرتبط در شهرداری و خارج از آن ارتقا دهیم، خاطرنشان کرد: مانور بعدی مدیریت بحران پس از ایام اربعین حسینی در تونل غدیر واقع در بلوار عمار یاسر انجام خواهد شد تا مشکلات این بخش شناسایی و رفع شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار