مدیرکل حفاظت محیط زیست قم خبر داد؛
۳۵ حلقه چاه ذغال در منطقه‌ای در بیابان‌های اطراف شهر قم، با دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی تخریب شدند. اجرای قوانین و ضوابط زیست محیطی در استان قم با جدیت در حال پیگیری بوده و واحدهای صنعتی باید برای بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و کاهش آلودگی تلاش مضاعفی داشته باشند.
کد خبر: ۷۱۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۸ 17 February 2019

به گزارش تابناک قم، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: ۳۵ حلقه چاه ذغال در منطقه‌ای در بیابان‌های اطراف شهر قم، با دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی تخریب شدند.

سید رضا موسوی مشکینی در سخنانی اظهار داشت: ۳۵ حلقه چاه ذغال در منطقه‌ای در بیابان‌های اطراف شهر قم، پس از شناسایی و اعلام به صاحبان چاهها برای جمع آوری وسایل و تجهیزات خود، با دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی تخریب شدند.

وی با بیان اینکه چاه‌های ذغال و کوره‌های سرب که به صورت مخفیانه فعالیت می‌کنند، بلافاصله پس از شناسایی و صدور اخطاریه‌های لازم، تخریب و یا پلمب می‌شوند، خاطرنشان کرد: این اداره کل در راستای تأمین امنیت روانی و سلامت عمومی جامعه، با واحدهای آلاینده زیست محیطی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در پایان با اشاره به تصویب دستورالعمل‌های اجرایی قانون هوای پاک، تصریح کرد: اجرای قوانین و ضوابط زیست محیطی در استان قم با جدیت در حال پیگیری بوده و واحدهای صنعتی باید برای بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و کاهش آلودگی تلاش مضاعفی داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار