تاکنون پانزاده هزار سند مالکیت روستایی صادر شده و پیش بینی می‌کنم حدود بیست و پنج هزار واحد دیگر نیازمند صدور سند مالکیت هستند که این ستاد آماده همکاری در این زمینه است.
کد خبر: ۷۱۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 16 February 2019

به گزارش تابناک قم، بلدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم صبح امروز در جلسه شورای اسلامی استان با اشاره به اینکه ۳ ماه قبل تفاهم نامه‌ای بین بنیاد مسکن کشور و شورای اسلامی استان‌ها برای توسعه‌ی روستا‌ها به امضا رسیده است گفت: این نهاد آماده‌ی اجرای این تفاهم نامه در استان قم است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پانزاده هزار سند مالکیت روستایی صادر شده افزود: پیش بینی می‌کنم حدود بیست و پنج هزار واحد دیگر نیازمند صدور سند مالکیت هستند که این ستاد آماده همکاری در این زمینه است.

وی عنوان کرد:در این تفاهم نامه همکاری نزدیکتر برای اجرای طرح‌های هادی روستایی، مقاوم سازی باقی مانده منازل روستایی با پرداخت تسهیلات، حدود اسناد مالکیت روستایی و برخی موارد دیگر پیش بینی شده است.

آتش زر رئیس شورای اسلامی استان قم هم از تشکیل یک کمیته برای اجرای این تفاهم نامه سخن گفت و بیان کرد: با توجه به اینکه طرح هادی در تمام روستا‌های با بیش از بیست خانوار، اجرا شده انتظار داریم بنیاد مسکن نسبت به تکمیل این طرح‌ها و همکاری بیشتر با روستائیان در قیمت گذاری مناسب زمین‌های روستایی برای جوانان اقدام کند.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی استان نیز خواستار تعیین حدود روستا‌های با جمعیت کمتر از بیست خانوار، افزایش وام‌های روستایی، بازنگری در طرح‌های هادی و تحویل ساختمان‌های بلااستفاده روستایی به دهیاری‌ها شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار