رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد
وقتی شاکی به آدرس اعلامی مراجعه می‌کند همسر خریدار ارز را جلوی درب مجتمع مشاهده و پس از هماهنگی از طریق تماس تلفنی، دلارها را به متهمه تحویل و نامبرده نیز برای آوردن وجه ایرانی آن، وارد مجتمع شده و از درب دیگر خارج می‌شود و فروشنده نیز با سپری شدن چندین ساعت متوجه می‌شود که مورد کلاهبرداری واقع شده.
کد خبر: ۷۰۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ 15 January 2019

به گزارش تابناک قم، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به انهدام یک باند کلاهبرداری خانوادگی در قم، گفت: متهمان از فروشنده ارز، 2 هزار دلار کلاهبرداری کرده و متواری شدند.

احمد کرمی اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر این که به علت نیاز مالی مجبور شده 2 هزار دلاری که از مدت‌ها قبل تهیه و در منزل نگهداری می‌کرده را به قصد فروش به صرافی‌های هسته مرکزی شهر ببرد اما به دلیل بسته بودن صرافی ها با 2 نفر کلاهبردار که خود را خریدار ارز معرفی کردند، آشنا شده و مورد کلاهبرداری واقع شود بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: متهمان با دریافت شماره تلفن همراه فروشنده از وی می خواهند ساعتی بعد به مغازه آنها مراجعه و دلارها را خریداری کنند اما دقایقی بعد یکی از کلاهبرداران با وی تماس گرفته و با شگردی متقلبانه بیان می‌کند به علت مشکلات کاری مغازه را ترک کرده و فروشنده می‌تواند به درب منزلش واقع در یک مجتمع مسکونی مراجعه و پس از تحویل دلار به همسرش وجه ایرانی معادل 35 میلیون و 650 هزار تومان را دریافت کند.

وی افزود: وقتی شاکی به آدرس اعلامی مراجعه می‌کند همسر خریدار ارز را جلوی درب مجتمع مشاهده و پس از هماهنگی از طریق تماس تلفنی، دلارها را به متهمه تحویل و نامبرده نیز برای آوردن وجه ایرانی آن، وارد مجتمع شده و از درب دیگر خارج می‌شود و فروشنده نیز با سپری شدن چندین ساعت و تماس‌هایی ناموفق متوجه می‌شود که مورد کلاهبرداری واقع شده و برای شکایت به پلیس آگاهی استان مراجعه می‌کند.

کرمی گفت: با انجام اقدامات پلیسی، متهم و همسرش که هر دو دارای سوابق کیفری بودند شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه به همراه همدستشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اعتراف متهمان به کلاهبرداری، افزود: نهایتاً این افراد به انضمام پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار