در یک روز
در روز گذشته ۸ نفر با گاز co در سه محل مختلف در قم دچار مسمومیت شدند. هر سه مورد حادثه مربوط به استفاده غیرایمن و غیراصولی از وسایل گرمایشی از جمله خروج لوله بخاری ازمحل و وجود، آبگرمکن بدون کلاهک در حمام بود.
کد خبر: ۷۰۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ 15 January 2019

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس قم در تشریح این خبر عنوان کرد: در روز گذشته ۸ نفر با گاز co در سه محل مختلف در قم دچار مسمومیت شدند.

وی افزود: یکی از این مسمومیت ها مربوط به ۳ نفرخانم در قم بود که با گاز مونواکسیدکربن دریک کارگاه دچار مسمومیت و هر ۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم اظهار کرد: همچنین مسمومیت ۳ نفر از اعضای یک خانواده با گاز co که هر ۳ نفر درمحل توسط کارشناسان فوریت پزشکی بصورت سرپایی درمان شدند از دیگر گزارشات بود.

وی بیان کرد: ۲ نفر آقا نیز در یک مغازه با گاز co دچار مسمومیت شدند که خوشبختانه هر دو نفر درمان سرپایی شدند و باتوجه به تماس، بموقع به اورژانس و نیز اقدامات درمانی صحیح نیازی به انتقال به مرکز درمانی نداشتند.

فراهانی خاطرنشان کرد: هرسه مورد حادثه مربوط به استفاده غیر ایمن و غیراصولی از وسایل گرمایشی ازجمله خروج لوله بخاری ازمحل و نیز وجود، آبگرمکن بدون کلاهک در حمام بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار