معاون قضایی دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: طرح مقابله گسترده با آسیب های اجتماعی دراین استان هفته آینده به اجرا گذاشته می شود.
کد خبر: ۷۰۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴ 11 January 2019

به گزارش تابناک قم، علی اصغر سلطانی اظهار داشت: اجازه حرمت شکنی در شهر مقدس قم را نخواهیم داد و دستگاه قضا با همکاری ضابطین قضایی بیش از پیش با معدود افرادی که قصد هنجارشکنی دارند برخورد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در این خصوص جلسات خوبی با حضور مدیران یا نمایندگان نهادها از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه خواهران و برادران، استانداری، صداوسیما، اصناف، پلیس اماکن، ناجا و سپاه پاسداران . در دادسرای قم برگزار شده که مباحث زیادی در خصوص آسیب‌های اجتماعی پیش رو و نحوه برخورد با آنان مطرح و که خروجی و مصوبات مطلوبی را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: در این زمینه جلسات زیادی تاکنون در ادارات مختلف برگزار شده است اما جهت اجرایی شدن این جلسات نیاز به عزم و اراده جهادی بوده که الحمدلله دستگاه قضایی با تمام توان در این زمینه ورود پیدا کرده است.

سلطانی گفت: افزایش فعالیت‌های اثرگذار کلیه نهادهای فرهنگ‌ساز در قم موضوعی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا قبل از وقوع آسیب‌های اجتماعی، زمینه‌های بروز آن کنترل شده و نقش موثرتری در داشتن جامعه ای ایده آل و سالم ایفا کنند.

وی بیان کرد: در پی تشکیل دو جلسه با موضوع آسیب‌های اجتماعی و خاصه آن عفاف و حجاب در دادسرا و مطالبه مدعی العموم از نهادهای مربوطه در خصوص اقدامات انجام گرفته، حسب دستور اجرای طرح مقابله گسترده با آسیب های اجتماعی در بیست نقطه قم از سوی دادستان مرکز استان صادر که در این طرح مقامات قضایی در کنار ضابطین حضور خواهند داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
امیدوارم زودتر کاری کنید من هر وقت میرم حرم با شوهرم حرفم ميشه همش به خاطر این زنهاي ولگردی که دور و اطراف حرم ول میگردن خواهش میکنم اینها رو اجازه ندید بدون چادر بگردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار