معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از فراخوان اعزام مشمولان در آذرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 07 December 2018

به گزارش تابناک قم، مشمولان غائب وغيرغائب داراي مدرک تحصيلي فوق ديپلم، ديپلم وزير ديپلم که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ 19 آذر ماه 1397 هستند، مي بايست راس ساعت 7 صبح روز دوشنبه مورخه 19/9/97 در محل معاونت وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس(حدفاصل عوارضي قم کاشان وعوارضي قم تهران- بعد از اداره راه وشهرسازي- معاونت وظيفه عمومي این فرماندهي )حاضرشده تا به خدمت مقدس سربازي اعزام شوند.

وی افزود: با توجه به عدم ارسال پستي برگه اعزام به خدمت و اينكه برگه معرفي نامه مشمولان به مراكزآموزشي ازطريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) صادرمي شود، آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، برای دريافت معرفي نامه مي توانند به يکي ازدفاترمذکور مراجعه کنند.

سرهنگ ترابی ادامه داد: مشمولاني که اعزام آنان به صورت حضوري و مراجعه مستقيم به آدرس مشخص شده مرکزآموزش، در برگه محل مراجعه خود است، مي بايست برابر تاريخ وساعت اعلامي در مراکزآموزش حاضر شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان، تصریح کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.

سرهنگ ترابی بیان کرد: تمامی مشمولان می بایست اوراق مربوط به اعزام از قبيل برگ آماده به خدمت ، برگ واکسيناسيون و برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار