فرمانده انتظامی استان قم:
در خط اول مبارزه با اراذل و اوباش قرار داریم، در برخورد با اراذل و اوباش هیچ واهمه ای نداریم و به هیچ کسی اجازه عربده کشی نمی دهیم. با توجه به وجود برخی اماکن غیرمجاز و شکل‌گیری پاتوق‌های افراد مسئله‌دار در سطح استان ‌با همکاری دستگاهاهی ذی‌ربط ۲۲ مرکز غیرمجاز بسته‌ شده است.
کد خبر: ۶۸۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳ 02 December 2018

به گزارش تابناک قم، عبدالرضا آقاخانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در مقر فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، با اشاره به کاهش 10 درصدی تصادفات استانی اظهار داشت: مسائل ترافیکی یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان در استان بوده که شورای ترافیک باید مستحکم‌تر باشد و این دغدغه تنها با عنصر راهور قابل‌حل نیست.

وی با بیان اینکه 72 درصد پرونده‌های انتظامی منجر به مصالحه شده است، افزود: مردم، علما و مسئولان استانی ارتقای امنیت اخلاقی و مبارزه با مواد مخدر در قم را دغدغه دارند که برای این منظور در ارتقای امنیت اخلاقی گشت‌های امربه‌معروف، گشت‌های پیاده و ایستگاه‌های ثابت در نظر گرفته‌شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اهتمام پلیس در مبارزه با مواد مخدر در استان ابراز کرد: هماهنگی‌هایی در این زمینه با شورای مبارزه با مواد مخدر استان انجام‌شده و کشفیات در 8 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش‌یافته است.

وی با انتقاد از نبود ظرفیت لازم در کمپ‌های ترک اعتیاد استان تصریح کرد: استان درزمینهٔ ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ضعیف است و نیاز به افزایش این کمپ‌ها در استان احساس می‌شود، چراکه این کمپ‌ها گنجایش لازم را نداشته و کفاف معتادان پرخطر را هم نمی‌دهد.

آقاخانی با گلایه‌مندی از دستگاه‌های فعال در عرصه‌های فرهنگی در استان عنوان کرد: 26 دستگاه درزمینهٔ امربه‌معروف وظیفه داشته و پلیس دستگاهی با وظایف مشخص است و باید رسانه‌ها از دستگاه‌ها مطالبه کنند چراکه برخورد با بدحجابی صرفاً با کار عملیاتی قابل‌حل نیست.

وی با اشاره به اینکه در خط اول مبارزه با اراذل و اوباش قرار داریم، اظهارکرد: در برخورد با اراذل و اوباش هیچ واهمه ای نداریم و به هیچ کسی اجازه عربده کشی نمی دهیم.

فرمانده انتظامی استان قم با انتقاد از عدم راه‌اندازی دوربین‌های ترافیکی سطح شهر یادآور شد: شورای ترافیک استان باید مستحکم‌تر به مسائل ورود کند چرا که تنها پلیس راهور توانایی مشکلات ترافیکی استان را ندارد، همچنین باید فرهنگ‌سازی در دستور کار دستگاه قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود برخی اماکن غیرمجاز و شکل‌گیری پاتوق‌های افراد مسئله‌دار در سطح استان قم اضافه کرد: برخی از این اماکن آسایش مردم را به هم زده است که باید توسط اتحادیه‌ها موارد احصا تا پلیس ورود کند که در این مدت 22 مرکز غیرمجاز بسته‌ شده است.

آقاخانی ارزش کالاهای کشف‌شده قاچاق در قم را در سال جاری بیش از 13 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: از استان قم به عنوان استان قرمز درزمینهٔ قاچاق یاد می‌شود که با همکاری دستگاه‌های مختلف و مردم بیش از 13 میلیارد تومان کالای قاچاق در کنار دستگیری دلالان ارز و کشف ارزهای تقلبی در سال جاری بوده است.

وی با گلایه‌مندی از کم‌کاری دستگاه‌های مختلف در زمینهٔ پیشگیری از سرقت در قم اظهار داشت: 25 دستگاه مکلف به مشارکت در پیشگیری از سرقت هستند که متأسفانه برخی از آن‌ها از مسئولیت خود کوتاهی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان قم از برگزاری طرح رضویون با همکاری سپاه پاسداران خبر داد و گفت: از اواخر ماه جاری این طرح برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح استان قم برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
حالا چه کسانی عربده میکشند.........................................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار