رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از گرانی مجدد گوجه و افزایش قیمت آن در میدان بار خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ 18 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،عیسی حاج‌علیانی، اظهار کرد: قیمت گوجه دوباره در میدان بار بالا رفته و اکنون برای انواع گوجه‌های مرغوب تا 4500 تومان هم می‌رسد، اما برای گوجه معمولی حدود 2500 تا سه هزار تومان است.

وی افزود: این درحالی است که چندی قبل قیمت گوجه پایین آمده بود و نوع مرغوب آن در میدان بار کیلویی حداکثر سه هزار تومان بود.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه خاطرنشان کرد: گوجه‌ای که اکنون در میدان بار تا کیلویی 4500 تومان فروش می‌رود با 25 تا 30 درصد افزایش قیمت به دست مصرف کننده می‌رسد.

حاج‌علیانی دلیل افزایش قیمت گوجه که یک هفته‌ای از شروع آن می‌گذرد را بارندگی‌های اخیر دانست که باعث شده گوجه کم وارد بازار بشود.

وی یپش‌بینی کرد این افزایش قیمت تا کشت مجدد گوجه که یک ماه آینده وارد بازار می‌شود ادامه داشته باشد.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه تنها عامل گرانی گوجه را همین بارندگی‌ها و کمبود ناشی از آن اعلام کرد و یادآور شد: این گرانی ارتباطی با صادرات گوجه ندارد، زیرا جلوی صادرات قانونی آن گرفته شده و مواردی هم که به صورت غیرمجاز خارج شود آنقدر نیست که بر بازار تاثیر بگذارد.

حاج‌علیانی درباره گوجه‌ای که اکنون در بازار کرمانشاه موجود است نیز عنوان کرد: اکنون فصل گوجه خود کرمانشاه گذشته و گوجه‌ای که در بازار داریم بیشتر از سمت خوزستان می‌آید.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار