رئیس پلیس‌راه قم به زائران توصیه کرد، بازگشت از سفر را به عصر فردا موکول نکنند چراکه ترافیک در محورهای قم نیمه سنگین می شود.
کد خبر: ۶۷۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۹ 09 November 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ پناهی، رئیس پلیس‌راه قم با اشاره به وضعیت فعلی محورها و جاده‌های ورودی به استان قم به مناسبت مناسبت‌های دهه پایانی ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: در دو روز گذشته حجم تردد در محورها و جاده‌های استان قم به‌شدت سنگین و پرحجم بوده اما در چند ساعت اخیر تردد و ترافیک در محورهای مواصلاتی قم به وضعیت معمول و عادی بازگشته است.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌ها و محورهای ورودی به قم افزود: همزمان با ایام 28صفر ترافیک بسیار سنگینی در محورهای ورودی به استان وجود داشته و حجم قابل‌توجهی از زائران و مسافران وارد شهر مقدس قم شده‌اند.

رئیس پلیس‌راه استان قم با پیش‌بینی ترافیک نیمه سنگین محورهای مواصلاتی قم در زمان بازگشت مسافران در چند ساعت آینده گفت: پیش‌بینی می‌شود حجم ترافیک و تردد در محورهای استان قم به دلیل بازگشت زائران و مسافران سنگین و پرحجم باشد.

ورود بیش از 385 هزار خودرو به قم

پناهی حجم و تعداد خودروهای ورودی به قم در دو روز گذشته را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در دو روز گذشته بیش از 385 هزار خودروی سبک و سنگین وارد استان قم شده است.

وی با توصیه به زائران و مسافران برای بازگشت از سفر در ساعت‌های ابتدایی صبح روز جمعه ادامه داد: به زائران توصیه می‌شود زمان بازگشت از سفر را به بعد ظهر و عصر فردا موکول نکنند چراکه با توجه به حجم زیاد تردد در این ساعات احتمال بروز ترافیک نیمه سنگین در محورهای استان وجود دارد.

رئیس پلیس‌راه استان قم با اشاره به عدم بروز سوانح ناگوار رانندگی در روزهای گذشته در محورهای مواصلاتی به استان قم تأکید کرد: بیشترین خودروهای ورودی به قم در دو روز گذشته از مسیر تهران وارد استان شده است، خوشبختانه در دو روز اخیر علی‌رغم حجم قابل‌توجه تردد به استان شاهد بروز سانحه رانندگی خاصی نبوده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار