رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف ۳ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیون و دستگیری یک نفر در استان خبر داد. با هماهنگی قضایی سوخت مکشوفه به انبار شرکت ملی پخش استان منتقل و متهم به انضمام پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.
کد خبر: ۶۷۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۲ 26 October 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پیگیری‌های مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، مشخص شد فردی قصد انتقال مقادیر قابل‌توجهی سوخت قاچاق را با یک دستگاه کامیونت دارد که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به محور مواصلاتی اعزام و موفق شدند خودرو موصوف را شناسایی و راننده را دستگیر کنند.

سرهنگ کرمی گفت: در ادامه طی بازرسی از خودرو کامیون، 3 هزار و 600 لیتر گازوئیل قاچاق کشف و با هماهنگی قضائی سوخت مکشوفه به انبار شرکت ملی پخش استان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: درنهایت متهم به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

مصالحه 82 درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم نیز از مصالحه و سازش 82 درصد پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های استان از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه خبر داد.

سرهنگ مهرداد حاجی زاده افزود: با تلاش کارشناسان اداره مشاوره آرامش، 3 هزار و 906 جلسه مشاوره فردی و خانواده، 541 مورد روانسنجی، 114 مورد مشاوره فعال در مساجد، مدارس و حسینیه ها و 9 جلسه مشاوره گروهی در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس قم برگزار شده است.

وی گفت: بیشتر پرونده های مصالحه شده شامل اختلاف های خانوادگی است که مصالحه برخی از پرونده ها با تلاش مددکاران کلانتری ها با چندین جلسه پیگیری و رسیدگی کارشناسان مشاوره صورت گرفته است.

وی افزود: اداره مشاوره آرامش استان قم هر روز به صورت تلفنی و حضوری پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه های خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی اقتصادی، تحصیلی، ازدواج و غیره می باشد و شهروندان می توانند از ساعت 7 تا 17 به این اداره واقع در خیابان امام خمینی(ره) جنب درمانگاه حضرت زینب (س) - ساختمان معاونت اجتماعی - اداره مشاوره آرامش حضور یابند و یا با شماره تلفن 2182574 تماس حاصل کرده و از خدمات رایگان مشاوره پلیس بهره مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
چه خبره تو این شهر این همه قاچاق و دزدی نوبره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار