ائمه جمعه قم خواستار شدند؛
در پی مضروب شدن یکی از روحانیون در پی امر به معروف و نهی از منکر ائمه جمعه قم با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه این طلبه متعهد و غیور، از عوامل انتظامی و قضایی استان قم خواستند نسبت به شناسایی این فرد شرور و متخلف اقدام عاجل به عمل آمده و ضمن برخوردی قاطعانه اجازه تکرار چنین حوادثی را ندهند.
کد خبر: ۶۶۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵ 19 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، در بیانیه صادر شده که به امضای آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله سعیدی و آیت الله اعرافی رسیده آمده است: خبر حمله وحشیانه ، ضرب و شتم و مجروحیت روحانی مظلومی که به نیت دفاع از نوامیس جامعه اسلامی در نهایت شجاعت به نهی از منکر پرداخته بود موجب نهایت اندوه و تالم اینجانبان و مردم شریف شهرکریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) گردید.

در این بیانیه تاکید شده است: مبرهن است که دو فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر که هر دو جزء فروع ده‌گانه دین مبین اسلام می‌باشند، آنچنان جایگاه ارزشمندی در شرع مقدس اسلام دارند که آیات بسیاری از کتاب مقدس الهی با الفاظ و عبارات مختلف در خصوص آن‌ها نازل گردیده است و عمل به آنها وظیفه هر فرد مسلمان و متعهدی است.

در این بیانیه تصریح شده است: تاسف بار است که هر از چند گاه خبری از حمله به آمران به معروف و ناهیان از منکر شنیده می شود و با وجود قوانین متقن و محکم باز هم شاهد تکرار چنین حوادثی خصوصا جسارت به کسوت مقدس روحانیت هستیم.

در این بیانیه آمده است: امامان جمعه قم ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه این طلبه متعهد و غیور، از عوامل انتظامی و قضائی استان قم انتظار دارند هر چه سریع تر نسبت به شناسایی این فرد شرور و متخلف اقدام عاجل به عمل آمده و ضمن برخوردی قاطعانه اجازه تکرار چنین حوادثی را ندهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طلبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
عوامل انتظامی و قضائی هر چه سریع تر این فرد رو شناسایی و برخورد کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار