سریال دنباله‌دار ضرب‌ و شتم ناهیان از منکر
یک روحانی پس از مشاهده یک تعرض و مزاحمت خیابانی برای بانوی قمی، در حین امر به معروف و نهی از منکر در خیابان قائم منطقه صدوق قم، در برابر دختر کوچک خود، مورد ضرب و شتم قرار گرفت. وی از ناحیه دست دچار شکستگی شده است.
کد خبر: ۶۶۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۸ 19 October 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام حسین محمودی 47 ساله، استاد دانشگاه و حوزه علمیه و روانشناس و مشاور خانواده است.

وی ظهر روز چهارشنبه در یکی از خیابان‌های شهر قم، درحالی‌که از یک خانم مورد تعرض قرار گرفته دفاع می‌کرد، در برابر دختر کوچک خود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ضرب و شتم روحانی ناهی از منکر در قم+ تصویر

این روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما به تشریح این واقعه پرداخت و اظهار داشت: حدود ساعت دو بعدازظهر هنگامی‌که پس از خرید از یک فروشگاه با دختر کوچک خود به صورت پیاده از خیابان آیت‌الله صدوقی می‌گذشتم به قسمت خاکی و خلوتی رسیدیم که متوجه صدای یک خانم شدم که در خیابان فریاد می‌زد.

وی افزود: وقتی به آن منطقه نزدیک شدم مشاهده کردم که این خانم با یک جوان حدوداً 25 ساله در حال مشاجره است و در همین حال این خانم یک سنگ برداشت و به سمت مرد جوان پرتاب کرد، از سخنانی که زن می‌گفت متوجه شدم مردم جوان از خلوتی ظهر سوءاستفاده و به این خانم تعرض کرده و تنها به‌صورت لفظی مزاحم وی نشده است.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه این فرد زمانی که من را دید کمی عقب رفت افزود: این خانم مکرر فریاد می‌زد که چرا مزاحم من می‌شوی، اجازه بده که بروم. من دیدم که خانم محجبه و ظاهرش جاذبه‌ برای مزاحمت نداشت و به نظر تعرض تنها لفظی نبوده است، او اظهار تظلم می‌کرد و سنگی برداشت و به سمت فرد مزاحم پرتاب کرد و به من نگاه می‌کرد و انتظار داشت کمکش کنم.

وی بیان کرد: وقتی این صحنه را مشاهده کردم به سمت مرد جوان رفتم و به او گفتم که چرا مزاحم این خانم شده است، مرد جوان درحالی‌که نزدیک شده بودم و انتظار برخورد فیزیکی با او نداشتم به من گفت که به بنده ربطی ندارد و ناگهان به صورت من سیلی محکمی زد و من به زمین افتادم، سپس چوب قطوری از زمین برداشت و با آن چوب محکم به دست من زد که دست بنده شکست.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مرد جوان پس‌ازاینکه با چوب به دست من کوبید فرار کرد و سپس دو نفر به سمت من آمدند تا به من کمک کنند، در همین حال نیز دخترم در کنار آن خانم بود و داشت گریه می‌کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با فرد ضارب برخورد قضایی و انتظامی صورت گرفته است گفت: ازآنجایی‌که فرد پس از ضرب و شتم من فرار کرد در همان لحظه امکان دستگیری وی نبود. باید به محدوده فروشگاه مراجعه کنم تا در صورت وجود فیلم در دوربین‌های مداربسته فرد را شناسایی کرده و به مراجع انتظامی شکایت کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ددپپلپ
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
حقش بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
تاسف بار است که هر از چند گاه خبری از حمله به آمران به معروف و ناهیان از منکر شنیده می شود
طلبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
عوامل انتظامی و قضائی هر چه سریع تر این فرد رو شناسایی و برخورد کنند
حمید پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
چه ربطی به نهی از منکر داره ؟؟یه نفر جرم اشکار مرتکب شده ،باید دستگیر و تحویل نیروی انتظامی انتظامی بشه ،روزی صد تا از این اتفاقات تو همین تهران میافته ،ایا به اون طرف مدال و نشان میدن ؟ !1
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
خیلی واضحه که کسایی که شجاعت امر به معروف و نهی از منکر دارن، شجاعت دفاع از مظلوم و ناموس مردم رو دارن. کسایی که مخالف امر به معروف و نهی از منکرن همین ادمای بی ناموسی هستن که اگه شرایطشو داشته باشن و فضا بهشون بدن هر کاری ازشون برمیاد
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
چرا نیروی انتظامی حضور مستمر و گسترده در شهرها ندارد و جرم و جنایت براحتی صورت میگیرد؟
فرهاد صمدی نارمکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
این بانویی که امر به معروف میکنه (آیا وجودشو داره به آقازاده هاوژن برترها وآقایونی که رقم چندین هزار میلیاردی اختلاس ودزدی می کنند و راست راست هم تواین مملکت بین مردم می گردند وبه بالا بالا ها هم بنداَند ووجود میخواد ی شیر پاک خورده امر به معروفش نکنه فقط بهش بگه بالا چشت اَبروإ)این خانم به اصطلاح مؤمنه امر به معروف به اینا هم می تونه بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.........................(الی یوم القیامة).
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار