رئیس پلیس آگاهی استان قم:
3 متهم حرفه ای با استفاده از پوشش مامور پلیس از شهروندان اخاذی می کردند که طی یک عملیات پیچیده توسط پلیس آگاهی استان قم شناسایی و دستگیر شدند. کارآگاهان طی عملیات ضربتی هر سه متهم را در کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر کنند.
کد خبر: ۶۶۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 09 October 2018

به گزارش تابناک قم، رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری 3 نفر متهم مأمور نما در قم، گفت: این افراد با استفاده از پوشش مامور پلیس از شهروندان اخاذی می کردند که طی یک عملیات پیچیده توسط پلیس آگاهی استان قم شناسایی و دستگیر شدند.

احمد کرمی در بیان جزئیات این خبر، اظهار کرد: این 3 متهم حرفه ای با استفاده از پوشش مأموران پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان می کردند که با طرح شکایت مالباختگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: کارآگاهان ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان با انجام اقدامات انتظامی موفق شدند طی عملیات ضربتی هر سه متهم را در کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی متهمان به جرم خود اعتراف کردند و شهروندان و مالباختگانی که به این روش مورد سرقت و اخاذی قرار گرفته اند می توانند به پلیس مراجعه کرده و شکایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار