در لیگ برتر فوتسال ایران؛
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دیداری از لیگ برتر فوتسال ایران از سد اهورای بهبهان گذشت.
کد خبر: ۶۵۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 15 September 2018

به گزارش تابناک قم، هفته دهم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جمعه برگزار شد و تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم موفق شد در خانه بازی باخته را به برد تبدیل کند و تیم اهورای بهبهان را شکست دهد.

تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیمای قم و اهورای بهبهان شامگاه جمعه در سالن شهید حیدریان قم برابر هم به میدان رفتند که تیم سوهان محمد سیمای قم موفق شد حریف خوزستانی خود را در یک بازی پرگل ۷ بر ۵ شکست دهد.

در این بازی تیم سوهان محمد سیما در نیمه نخست شروع بدی داشت و بارها تحت حمله تیم اهورای قعر جدولی قرار گرفت و ۳ گل دریافت کرد و تنها گل این تیم در نیمه نخست را محسن بخشی وارد دروازه اهورا کرد.

نماینده قم که خود را در آستانه شکست برابر تیم انتهای جدولی اهورا می‌دید در نیمه دوم دست به کار شد و توانست با ۲ گل از علیرضا وفایی بازی را به تساوی بکشاند ضمن این که سعید قلندری یک ضربه پنالتی را به تیرک دروازه اهورا زد.

در ادامه تیم اهورای بهبهان روی یک ضد حمله به گل چهارم نیز رسید اما ناصر اطمینان از روی نقطه پنالتی پس از خطای هند بازیکن اهورا که با اعتراض دامنه دار کادر فنی و بازیکنان اهورای بهبهان همراه بود بازی را مساوی کرد.

پس از این که بازیکنان اهورا توپ را در میانه میدان لو دادند ضد حمله برق آسای سوهان محمد سیما سبب شد بازیکن تیم اهورا به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کند و تیم سوهان محمد سیما در اواخر وقت مسابقه برای اولین بار از حریف خود پیش بیفتد.

در لحظات پایانی بازی محمد کوهستانی و علیرضا وفایی و یک بار نیز بازیکنان اهورا، دروازه حریف را گشودند تا در یک بازی پرالتهاب این تیم سوهان محمد سیمای قم باشد که ۳ امتیاز این بازی را به دست می‌آورد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار