شهردار منطقه هفت قم:
شهردار منطقه هفت قم به برنامه‌های این منطقه در راستای توسعه پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ظرفیت پارکینگ‌های حاشیه‌ای و طبقاتی در حدود 7 هزار خودرو است، ولی در بعضی فضاهای این منطقه کمبود این مهم مشهود است.
کد خبر: ۶۵۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 13 September 2018

 

به گزارش تابناک قم،علیرضا اقبالیان با اشاره به اقداماتی که در منطقه هفت در راستای بهبود فضاهای فرسوده و بهسازی محلات صورت گرفته است، اظهار کرد: در زمینه جداره سازی نیز شوارع فرعی را سازمان بهسازی اطراف حرم با همکاری اداره راه و شهرسازی در حال انجام دارد، کارهای بسیار مناسبی در زمینه احیاء بافت تاریخی در این مناطق در حال انجام است.

شهردار منطقه هفت قم اذعان کرد: به دلیل قرارگیری هسته مرکزی شهر دراین منطقه و وجود این مکان‌های تاریخی پیاده راه سازی این مناطق در دست اقدام و بررسی می‌باشد و در حال حاضر در منطقه باغ پنبه در حال اجرا و آماده سازی است.

اقبالیان به برنامه‌های این منطقه در راستای توسعه پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ظرفیت پارکینگ‌های حاشیه‌ای و طبقاتی در حدود 7 هزار خودرو است، ولی در بعضی فضاهای این منطقه کمبود این مهم مشهود است.

وی تصریح کرد: از جمله این معابر خیابان شهداء است، پروژه شهید کاظمی در صورت آغاز 3 هزار پارکینگ به این ظرفیت می‌افزاید، لکه پارکینگی دیگری در خیابان دورشهر به مساحت 3 هزار و200 مترمربع وجود دارد که با تعامل با آموزش و پرورش در صدد استفاده از آن به عنوان پارکینگ عمومی هستیم اما به دلیل قیمت بالای ملک، تملک و ساخت پروژه با کندی مواجه است

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار