استاندار قم با ورزشكاران قمي اعزامي به مسابقات آسيايي با استاندار قم ديدار كرد.
کد خبر: ۶۴۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 19 August 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در اين ديدار با بيان اينكه اقدامات بسيار خوبي در جهت تقويت زيرساخت هاي ورزشي در استان قم صورت گرفته است اظهار کرد: تربيت ورزشكاران در تراز ملي از نتايج اين اقدامات است.

استاندار قم با اشاره به اعزام 6 نفر از ورزشكاران قمي به مسابقات آسياسي2018 جاكارتا افزود: اعزام اين تعداد از ورزشكاران به چنين تورنمنت هايي از قم بي سابقه است و اميدواريم با مدال آوري ورزشكاران، اين موفقيت كامل شود.

ویهمچنين با بيان اينكه نام آوري ورزشكاران در عرصه ي بين المللي موجب افزايش غرور ملي و خودباوري مردم مي شود اظهار كرد: توفيق ورزشكاران، به اقتدار و عزت جمهوري اسلامي ايران خواهد افزود.

صادقي خود با بيان اينكه توجه به ورزش هاي همگاني پيش نياز توفيق در ورزش قهرماني است تصریح کرد: بايستي براي مشاركت خانواده ها در ورزش همگاني، انگيزه‌ي لازم ايجاد شود.

لازم به ذکر است مجموع ورزشكاران اعزامي از جمهوري اسلامي ايران به مسابقات آسيايي جاكارتا 382 نفر در قالب 30 رشته‌ي ورزشي است كه استان قم 6 نماينده‌ در رشته هاي كاراته، تنيس خاكي، واليبال نشسته، بسكتبال با ويلچر، كشتي و دو ميداني و يك داور در رشته‌ي ورزش‌هاي سه گانه را به اين بازي‌ها اعزام می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار