مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: سال گذشته بالغ بر 100 پروژه در حوزه آب طراحی و انجام شد که اکثر آنها تکمیل شده است.
کد خبر: ۶۳۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 05 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان با بیان اینکه در سال 97 پروژه‌های سازمان پارک‌ها در حوزه حفظ آب پیگیری می‌شود، اظهار کرد: مدیریت مصرف و کاهش مصرف آب در دستور کار سازمان بوده و به دنبال این هستیم که آبیاری تانکری به حداقل برسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برای اجرای پروژه‌ها، خاطرنشان کرد: طرح جامع آب خام از سال 96 کلید خورده و در حال حاضر در مرحله تایید نهایی برای ارسال به وزارت کشور است.

جوادیان با بیان اینکه 28 پروژه حوزه آب طراحی و به مناطق ارسال شده است، افزود: 70 درخواست دیگر داریم که در نوبت طراحی هستند؛ سال گذشته بالغ بر 100 پروژه طراحی و انجام شد که اکثر آنها تکمیل شده است.

وی به استفاده از پساب خاکستری در آبیاری فضای سبز اشاره کرد و گفت: 4 حلقه چاه جدید حفاری شده و در مرحله نصب تجهیزات هستیم و 4 حلقه دیگر در مرحله اخذ مجوز برای حفاری و تامین آب مورد نیاز فضای سبز هستیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه توسعه شبکه‌های آب خام به طور جد در شهر پیگیری می‌شود، بیان کرد: هر روش و طرحی که کاهش استفاده آب را محقق کند در سازمان مورد استقبال قرار می‌گیرد و در حوزه تصفیه نیز از نوین‌ترین روش‌ها استفاده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار