در لیگ برتر فوتسال؛
تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال به تساوی رسیدند.
کد خبر: ۶۲۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 14 July 2018

به گزارش تابناک قم، هفته دوم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور غروب جمعه به پایان رسید و تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم اولین بازی خانگی این فصل را در حضور پرشور تماشاگران قمی برگزار کرد.

تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیمای قم و گیتی پسند اصفهان در سالن شهید حیدریان قم برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان تلاش دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت و طلسم شکست ناپذیری تیم گیتی پسند اصفهان در قم باز هم شکسته نشد.

در این بازی علیرضا وفایی در ثانیه ۳۳ بازی دروازه سپهر محمدی را باز کرد و گل اول تیم سوهان محمد سیما را به ثمر رساند اما محمد شجری در دقیقه ۱۲ با شوتی سنگین دروازه محمد دهقان را گشود و بازی را به تساوی کشاند.

تیم سوهان محمد سیما در اواخر وقت نیمه نخست یک بار دیگر توسط علیرضا وفایی به گل رسید و دو بر یک برنده به رختکن رفت اما در نیمه دوم و در فاصله ۵ دقیقه به پایان بازی سعید عباسی گل تساوی بخش گیتی پسند را به ثمر رساند.

تماشاگران قمی استقبال بسیار خوبی از این بازی داشتند و از نماینده قم حمایت کردند. تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در اولین دیدار خود در ساوه شهرداری این شهر را شکست داده بود و بازی بعدی خود را در قرچک برابر مقاومت برگزار می‌کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار