لاریجانی تاکید کرد؛
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از تولید و صادرات فرش دستبافت تاکید کرد و گفت: در بافت فرش‌های صادراتی به طرح‌ها و سلیقه‌های مورد نظر کشورهای مقصد توجه شود.
کد خبر: ۶۱۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۴ 25 May 2018

به گزارش تابناک قم، علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است، در دیدار با جمعی از اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستبافت در قم گفت: حمایت از تولید و صادرات فرش در رشد اشتغالزایی نقش تاثیرگذاری دارد و باید به آن توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستبافت پیشنهادات خود را برای رونق صادرات ارائه کنند و توصیه می‌کنم از مشوق‌های صادراتی قانونی که در نظر گرفته شده در صادرات استفاده شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رونق صادرات فرش باید به موضوع بازاریابی بین المللی و تبیلغات توجه شود، به طور مثال در بافت فرش‌های صادراتی به طرح‌ها و سلیقه‌های مورد نظر کشورهای مقصد صادرات توجه شود، البته به وزیر صنعت، معدن و تجارت توصیه شده است که از صادرات فرش دستبافت بیشتر حمایت شود.

گفتنی است در این دیدار تعدادی از اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستبافت قم گزارشی از وضعیت تولید و صادرات فرش دستبافت به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار