توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت؛
مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: همزمان با ماه رمضان ۲۰ اکیپ بازرسی این سازمان بر قیمت‌ها به ویژه قیمت‌ کالاهای اساسی نظارت دارند.
کد خبر: ۶۰۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 20 May 2018

به گزارش تابناک قم، احمدرضا سمیعی نصب با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان و لزوم نظارت کامل بر قیمت کالاهای اساسی عنوان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان افزایش تقاضا برای برخی از کالای اساسی مانند برنج، روغن و مواد پروتئینی و گوشت، نظارت‌ها بر قیمت این اقلام افزایش داشته است.

وی با اشاره به نظارت ۲۰ اکیپ بر قیمت‌های بازار، اظهار داشت: این اکیپ‌ها در سه نوبت صبح، ظهر و شب تا ساعت ۲ بامداد با سرکشی به بنگاه‌های توزیع تولید و توزیع اقلام بر قیمت‌ها و دیگر موارد لازم نظارت می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه طی سه روز آغاز ماه مبارک رمضان تخلفاتی هم مشاهده شده است، عنوان کرد: عمده تخلفات در رابطه با گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

وی در ادامه عنوان کرد: طرح نظارت بر کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان از ۲۵ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد که البته در این بین سایر دستگاه‌های نظارتی هم در کنار سازمان صنعت، معدن و تجارت بر قیمت کالاها نظارت دارند.

سمیعی نصب همچنین با اعلام شماره ۱۲۴ برای دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با تخلفات گفت: مردم می‌توانند هر گونه گرانفروشی و عدم درج قیمت را با این شماره در میان بگذارند و شماره ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات مردمی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار