مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در قالب طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده، ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس در قم آغاز شد.
کد خبر: ۶۰۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 20 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،مرتضی عزتی با اشاره به آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس اظهار کرد: این ثبت‌نام در قالب ثبت‌نام‌های تاکسی‌های فرسوده و برای جایگزینی ناوگان فرسوده در شهر است.

وی با بیان اینکه با این ثبت‌نام خودروهای برلیانس H230 به عنوان تاکسی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد افزود: تحویل پیش‌بینی شده برای خودروها 45 روزه و با مبلغ 43 میلیون و 532 هزار و 200 تومان است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از تخفیف دو میلیون تومانی برای تحویل این خودروها خبر داد و گفت: شرکت سایپا وام با مبالغ 28 میلیون و سود 18 درصد، 25 میلیون و سود 16 درصد، 20 میلیون و سود 16 درصد، 15 میلیون و سود 10 درصد، 15 میلیون بدون سود و با بازپرداخت 12 ماهه در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه طبق طرخ اولیه 5 میلیون تومان برای اسقاط خودروهای فرسوده در نظر گرفته شده است تصریح کرد: خودروهای با مدل 86 و پایین‌تر جزو این طرح محسوب می‌شوند و تا کنون از آغاز طرح هزار و 400 خودرو تاکسی نوسازی شده است.

عزتی اظهار کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس می‌توانند در زمان ثبت نام 5 میلیون ودیعه گذاشته و الباقی را زمان تحویل خودرو پرداخت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار