مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد قم خبر داد: بیش از 5 هزار بازرسی و انجام نظارت مستمر و دقیق بر مراکز توزیع و عرضه محصولات در طول سال به ویژه در ایام نوروز در قم انجام می شود.
کد خبر: ۵۷۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 15 March 2018

به گزارش تابناک قم، حسین یوسفی با اشاره به فعالیت های اداره استاندارد عنوان کرد: در روزهای پایانی سال 1396 و در ایام تعطیلات نوروزی ، اداره کل استاندارد قم در جهت انجام وظایف قانونی و جلب رضایت مردم، نظارت خود را در مراکز عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری تشدید خواهد کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد قم افزود: به طور کلی بیش از 5 هزار بازرسی و انجام نظارت مستمر و دقیق بر مراکز توزیع و عرضه محصولات در طول سال به ویژه در ایام نوروز در قم انجام می شود.

وی تصریح کرد: استان قم به عنوان چهار راه مواصلاتی کشور، استانی زائر پذیر از نقاط مختلف کشور ایران با فرهنگ ها و سلایق مختلف است، بر همین اساس وظیفه نهاد ها و ادارات استان در راستای رسیدگی به خواسته های مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

یوسفی متذکر شد: بی شک مهمترین دغدغه هر شهروند یا مسافر سلامت و امنیت کالاهایی است که خریداری می کند و این وظیفه ما را برای نظارت دقیق بر عملکرد مراکز عرضه محصولات مصرفی مردم دو چندان می سازد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل استاندارد نیز همچون سالهای گذشته طرح نظارت و کنترل مراکز عرضه در روز های پایانی سال و ایام نوروز را با جدیت دنبال می کند.

مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد قم یادآور شد: بازرسان اداره کل و شرکت های بازرسی همکار اداره کل، با انجام بازرسی های مستمر و دقیق این وظیفه مهم را انجام داده اند و این امر مهم تا پایان نوروز 1397 ادامه خواهد داشت.

 

وی عنوان کرد: بی تردید در صورت مشاهده تخلفات احتمالی از سوی توزیع کنندگان کالاهای مشمول استاندارد اجباری، برابر قوانین و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

یوسفی اظهار داشت: اداره کل استاندارد استان قم ضمن آرزوی روزهای خوش در سال 1397 برای همه همشهریان و مسافرین عزیز، امیدوار است بتواند قدم کوچکی در راستای ارتقای کیفت و صیانت از حقوق مصرف کنندگان و ترویج فرهنگ استاندارد بردارد.

وی گفت: همشهریان گرامی می‌توانند برای تایید اصالت پروانه استاندارد هر محصول، کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال نمایند تا مشخصات دقیق محصول اعم از نام تولید کننده و اعتبار یا عدم اعتبار پروانه استاندارد را ملاحظه نمایند.

مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد قم در پایان عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از واحد های صنفی توزیع کننده محصولات مشمول استاندارد اجباری، مراتب را از طریق شماره تماس 1517 به اطلاع کارشناسان این اداره کل برسانند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار