بخشدار کهک گفت: همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر پروژه گازرسانی به روستای وشنوه در بخش کهک به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۵۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 17 January 2018

به گزارش تابناک قم؛ ابوالفضل خوبرو،بخشدار کهک  با اشاره به پروژه گازرسانی به روستای وشنوه تا دهه فجر گفت:  طرح هادی در اکثر روستاهای بخش کهک انجام شده و اعتبارات خوبی از مالیات ارزش بر افزوده به روستاهای استان قم تعلق گرفته است.


بخشدار کهک افزود: پس از 23 سال، 10 هکتار زمین به روستای خاوه الحاق شد که این زمین‌ها به جوانان و مردم این روستا واگذار خواهد شد.


خوبرو با اشاره به راه اندازی سه درمانگاه در روستاهای بخش کهک اظهار کرد: این سه درمانگاه طی ماه‌های آتی در سه روستای این بخش راه اندازی می‌شود، همچنین کلنگ احداث درمانگاه در روستای فردو نیز در آینده نزدیک به زمین زده خواهد شد و اعتبار مورد نیاز برای احداث این درمانگاه تامین شده است.


وی ادامه داد: چهار زمین ورزشی روباز در روستاهای بخش کهک با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.


بخشدار کهک افزود: در شهر کهک یک ورزشگاه وجود دارد، اما باید مشکلات این ورزشگاه رفع شود، پیگیری‌هایی را در این زمینه با اداره کل ورزش و جوانان استان قم داشتیم، همچنین این اداره کل با اعتبار 500 میلیون تومانی به دنبال احداث خانه جوانان در شهر کهک است.


خوبرو در پایان با اشاره به راه اندازی سینما سیار در شهر کهک خاطرنشان کرد: این سینما در سالن امام علی(ع) شهر کهک راه اندازی شده است تا فیلم‌های سینمایی روز کشور برای مردم این شهر پخش شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار