رئیس جهاددانشگاهی قم:
رئیس جهاددانشگاهی واحد قم یکی از آسیب های جدی که روابط عمومی را در معرض خطر قر ار می‌دهد را آن دانست که روابط عمومی خود را موظف به توجیه دستگاه خاص خود بداند، و عنوان کرد: این کار اعتماد عمومی مردم را از روابط عمومی سلب می کند؛ باید اخلاق مدار باشیم و کلید حل مشکلات باشیم نه اینکه هر اشتباهی را توجیه کنیم.
کد خبر: ۵۵۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 16 January 2018

 

 

به گزارش تابناک قم، دکتر محمد حیدری پیش از ظهر امروز در شورای روابط عمومی‎های استان قم و نشست تخصصی نوانگار در دانشگاه قم گفت: دانشگاه قم یکی از زمینه های کاری جهاددانشگاهی است که در عرصه های مختلف با جهاددانشگاهی واحد قم همکاری دارد.

وی افزود: امیدواریم که خروجی این برنامه به نشاط بیشتر فعالیت های روابط عمومی بیانجامد و فعالیت های روابط عمومی ها در این حوزه گسترده تر شود.

رئیس جهاددانشگاهی واحداستان قم بیان کرد: روابط عمومی شاید به شکل نوین خود عملکرد مدیریتی پیدا کرده است و مورد توجه مجامع قرار گرفته است ولی از صدر اسلام، در سیره پیامبر اکرم اهمیت این موضوع بیان شده است.

وی گفت: خداوند در قرآن کریم نیز خطاب به پیامبر اکرم(ص) فرمودند که رحمت خدا بود که تو را با خلق خوش و آسان گیر قرارداد وگرنه مردم از کنار تو پراکنده می شدند.

حیدری اظهارکرد: نامه نگاری هایی که از سوی پیامبر اکرم(ص) به امپراتوری‎های بزرگ انجام می‎شد، برپایی نماز جماعت و نماز جمعه و احداث مساجد و تعامل با مردم و دیگران و عهدنامه های اخوت از جمله فعالیت هایی بود که پیامبر اکرم در این حوزه انجام دادند.

رئیس جهاددانشگاهی واحداستان قم بیان کرد: اگر بازخورد خوبی از این برنامه ها داشته باشیم و رضایت جلب شود این برنامه ها توسعه خواهد یافت؛ اساتید این دوره آموزشی نیز بسیار مجرب هستند و این سلسله دروس را توسعه داده اند.

وی گفت: مرکز افکار سنجی در سال 80 تشکیل شد و فعالیت گسترده ای دارد؛ برخی از ارزیابی های ایسپا منحصر به فرد است؛ در انتخابات ریاست جمهوری اخیر با ارزیابی هایی که انجام شد گزارش های ایسپا در خصوص تعداد آرا به تفکیک شهرها با نیم درصد اختلاف دقیقا بازخورد رای عمومی بود.

حیدری اظهارکرد: یکی از آسیب های جدی که روابط عمومی را در معرض خطر قر ار می دهد آن است که روابط عمومی خود را موظف به توجیه دستگاه خاص خود بدانند زیرا این کار اعتماد عمومی مردم را از روابط عمومی را سلب می کند؛ باید اخلاق مدار باشیم و کلید حل مشکلات باشیم نه اینکه هر اشتباهی را توجیه کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی واحداستان قم بیان کرد: فعالیت های روابط عمومی باید با اصول نوین و به شکل مستمر انجام شود و دسترسی به علم روز از مهمترین وظایف روابط عمومی ها است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار