بخشدار کهک مطرح کرد
بخشدار کهک گفت: این بخش حدود 21 هزار نفر جمعیت ثابت دارد و هر روز هزاران نفر گردشگر به بخش کهک می‌آیند، به همین دلیل باید امکانات درمانی در این بخش ارتقا پیدا کند.
کد خبر: ۵۵۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 16 January 2018

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل خوبرو با اشاره به مشکلات شهر کهک اظهار کرد: یکی از مشکلات این شهر، وضعیت امکانات درمانی است. درمانگاه شهر کهک تنها در ساعات اداری به مردم خدمت رسانی می‌کند و در ساعات غیر اداری تنها پاسخگوی بیماران اورژانسی است.

وی ادامه داد: بخش کهک حدود 21 هزار نفر جمعیت ثابت دارد و هر روز هزاران نفر گردشگر به این بخش می‌آیند، به همین دلیل باید امکانات درمانی در بخش کهک ارتقا پیدا کند، مردم این بخش مجبور هستند که برای هر مشکل درمانی به شهر قم بیایند.

بخشدار کهک افزود: 67 بیمار دیالیزی در این بخش زندگی می‌کنند که مجبور هستند برای دیالیز به شهر قم بیایند، مردم بخش کهک گلایه‌های زیادی در زمینه فعالیت داروخانه در این بخش دارند.

خوبرو جلوگیری از مهاجرت روستاییان را نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم در روستاها دانست و تصریح کرد: واگذاری زمین در ناحیه‌های صنعتی در کنار روستاها در بخش کهک در سال 97 به مرحله عملیاتی می‌رسد تا شاهد ایجاد اشتغال برای روستاییان در این بخش باشیم.

وی ادامه داد: بخش کهک یک بخش گردشگری است و افراد زیادی از شهر قم به دنبال ساخت و ساز در این بخش هستند.

بخشدار کهک افزود: تعداد زیادی از مردم این بخش به کار خیاطی مشغول هستند و به دنبال ساماندهی فعالیت خیاطان بخش کهک در یک ناحیه صنعتی در نزدیکی شهر کهک هستیم.

خوبرو با اشاره به روستاهای گردشگری بخش کهک اظهار کرد: پنج روستای گردشگری از جمله وشنوه را در این بخش شناسایی کردیم و به دنبال ایجاد مجتمع‌های گردشگری در این روستاها با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار