استاندار قم:
استاندار قم گفت: به هرشکل گره کوری که در رابطه با فرودگاه بود با حضور و اقدام دستگاه قضایی باز شد و با تشکیل کارگروهی در استان به دنبال ادامه قسمت‌های بعدی کار هستیم و حتما شهرداری، منطقه اقتصادی سلفچگان و افراد تاثیرگذار حامی این کار خواهند بود.
کد خبر: ۴۸۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹ 23 August 2017
به گزارش تابناک قم، سیدمهدی صادقی در آخرین نشست اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم که با حضور خلیلی رئیس دادگستری استان، سیدمهدی صادقی استاندار و اعضای دوره چهارم و پنجم شورای شهر، مدیران شهری و استان در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به موفقیت کابینه دوازدهم گفت: با تدبیر صحیح دولت توانست جلب اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

وی با تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی دوره چهارم شهر قم گفت: طی سال‌های اخیر صحبت از کار در شهر بوده و همواره همه به فکر خدمت با هماهنگی و وحدت بوده‌اند.

استاندار قم با اشاره به هماهنگی اعضای شورای دوره چهارم، خواستار استمرار وحدت و هماهنگی در دوره پنجم شورا شد و افزود: آنچه که امروز در شهر قم شکل گرفته نتیجه کار گروهی در استان بوده و اگر تعامل نبود موفقیت‌ها تا این سطح شکل نمی‌گرفت.

وی با بیان اینکه شورای شهر به اهداف چهارگانه خود توجه داشته باشند گفت: کار کمیسیون‌های شورا تخصصی است که انتظار داریم با قوت این اقدامات ادامه پیدا کند.

صادقی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در استان قم اظهار کرد: در این چهار سال دو انتخابات با روحیه تعامل و همکاری با وجود اختلاف سلایق در قم بدون کوچکترین مشکل برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه بهترین انتخابات در استان انجام شده است گفت: در این دوره چهارساله هزار و 526 پروژه با اعتبار هزار و 309 میلیارد تومان انجام شد.

استاندار قم به تسهیلات حوزه صنعت، کشاورزی و ... اشاره کرد و گفت: عددی بالغ بر 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات داده شده و 28 هزار شغل ایجاد شده است که توانستیم با این اقدام بخش زیادی از مشکلات استان در حوزه اشتغال و بیکاری را برطرف کنیم.

وی افزود: 28 هزار مسکن مهر تکمیل و در اختیار مردم قرار داده شده است که بیش از هزار و 500 میلیارد اعتبار صرف آن شده است و این موارد با خدمات مختلف در حال حاضر در اختیار مردم است.

صادقی با اشاره به دیگر پروژه‌ها و طرح‌هایی که طی چهار سال گذشته در قم اجرایی شده است تصریح کرد: طرح تحول سلامت به میزان خوبی انجام شده است و یکی از نکات برجسته اقدامات تهاتر بدهکاری دولت به شهرداری بود که با همت همه انجام گرفت.

وی با اشاره به مشکل فرودگاه قم بیان کرد: به هرشکل گره کوری که در رابطه با فرودگاه بود با حضور و اقدام دستگاه قضایی باز شد و با تشکیل کارگروهی در استان به دنبال ادامه قسمت‌های بعدی کار هستیم و حتما شهرداری، منطقه اقتصادی سلفچگان و افراد تاثیرگذار حامی این کار خواهند بود.

صادقی گفت: امیدواریم در چهارسال آینده به همین روحیه و تعامل و هماهنگی پروژه تکمیل آبرسانی، توسعه آبیاری مکانیزه، بیابان زدایی که حدود 105 هکتار بیابان بحرانی وجود دارد، تقویت زیرساخت‌های گردشگری، تقویت و گسترش بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی خرد و متوسط، توسعه حمل و نقل شهری و اجرا و تکمیل خطوط مترو را به نتیجه رسانده و شاهد آرامش بیشتر مردم باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار