معاون شهردار قم مطرح کرد
معاون امور شهری و خدمات اجتماعی شهرداری قم گفت: شهرک خودرویی در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار ایجادشده است که دارای ۶ فاز نهایی خواهد بود که درمجموع ۱۵۰۰ واحد صنفی در آن استقرار پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۴۶۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 25 July 2017
به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع با حضور در دویست و سی و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری قم برگزار شد، با اشاره به‌ صورت جلسه ساخت شهرک خودرویی اظهار داشت: زیرساخت‌های آن در دست‌ ساخت است و امیدواریم به‌ زودی شاهد تکمیل تمامی فازهای آن باشیم.

وی با بیان اینکه همه خدمات مربوط به بحث خودرو در شهرک خودرویی در نظر گرفته‌ شده است، افزود: شهرک خودرویی در زمینی به مساحت 30 هکتار ایجاد شده است که دارای 6 فاز نهایی خواهد بود که درمجموع 1500 واحد صنفی در آن استقرار پیدا خواهند کرد.

سامع با اشاره به سرمایه‌گذاری قابل‌ توجه طرف سرمایه‌گذار در ساخت شهرک خودرویی تصریح کرد: در زمینه ساخت این پروژه خودرویی 57 درصد مشارکت‌کننده سهم خواهند داشت و 33 درصد نیز سهم شهرداری قم از این طرح بزرگ اقتصادی است.

معاون امور شهری و خدمات اجتماعی شهرداری قم خاطرنشان کرد: بلوک یک این پروژه کاملاً به اتمام رسیده که گنجایش استقرار 100 واحد صنفی را دارا است و پیش‌فروش آن به‌ زودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز ساخت فاز دوم شهرک خودرویی قم تصریح کرد: فاز دوم شهرک خودرویی در مرحله ساخت و تجهیز است همچنین خاک‌برداری پروژه به‌طور کامل به پایان رسیده است و روند احداث پروژه طبق برنامه زمان‌بندی مشخص در حال اجراشدن است.

سامع با بیان اینکه پروژه شهرک خودرویی استان یک طرح بزرگ اقتصادی، زیست‌محیطی است، تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته تا پایان سال جاری دو فاز دیگر شهرک خودرویی نیز به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون شهردار قم بابیان اینکه هزینه‌های تمام‌شده واحدهای صنفی برای خریداران باقیمت مناسبی به آن‌ها عرضه خواهد شد، بیان کرد: قیمت‌گذاری واحدهای صنفی به نحوی در نظر گرفته‌ شده است که برای خرید واحدها مشتریان دچار مشکل و گره مالی نگردند.

وی ادامه داد: اوایل سال آینده در بلوک اول شهرک خودرویی خدمات خودرو ارائه خواهد شد و پیش‌فروش واحدهای تکمیل‌شده نیز به‌زودی شروع خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار