عضو شورای شهر قم:
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وضعیت قرارداد و عملیات اجرایی پروژه شهرک خودرو اظهار کرد: باید در این پروژه مراقبت کرده که شرایطی چون سامان سازان و دیگر پروژه های سرمایه‌گذاری در شهر قم ایجاد نشود.
کد خبر: ۴۶۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 25 July 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا ملکی دوشنبه شب در دویست‌ و سی‌ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و برخی منتخبان دوره پنجم شورا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به وضعیت قرارداد و عملیات اجرایی پروژه شهرک خودرو اظهار کرد: باید در این پروژه مراقبت کرده که شرایطی چون سامان سازان و دیگر پروژه های سرمایه‌گذاری در شهر قم ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه در پروژه شهرک خودرو نباید به گونه‌ای با سرمایه‌گذار برخورد شود که تعدادی پیش‌فروش صورت گرفته و با بروز مشکل مردم در مقابل شهرداری قرار بگیرند تصریح کرد: در این پروژه در قرارداد پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته که در اصلاح مد نظر شهرداری اگر سرمایه‌گذار نتواند مسیر را ادامه دهد ما مواجه با واحدهایی خواهیم بود که هیچ زیرساختی ندارند و شهرداری باید نسبت به این مساله حساس باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه جمع‌آوری واحدهای آلاینده در شهر باید صورت گیرد تصریح کرد: این امر در صورتی خوب است که واحدی در شهرک با امکانات کامل ایجاد شده و سپس واحدهای آلاینده به این مجموعه منتقل شوند.

وی با اشاره به قرارداد اولیه شهرک خودرو با سرمایه‌گذار بیان کرد: مگر می‌شود سرمایه‌گذاری وارد شهر شود و بند 33 درصد از کل در قرارداد را نبیند؟! و این سوالی قابل توجه است که غفلت از آن را اصلا نمی‌توان قبول کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار