مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: مراسم تقدیر از محیط‌بانان ‌نمونه کشور در استان یکی از برنامه‌های محوری دهه کرامت است که به مناسبت روز محیط‌بان با حضور جمعی از مسؤولان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۴ 20 July 2017
به گزارش تابناک قم، سید رحمان دانیالی به همراه جمعی از مسؤولان اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با اشاره به اینکه استان قم ظرفیت‌های فرهنگی و دینی بسیاری را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: با وجود این ظرفیت‌ها شاهد توسعه فضاهای صنعتی در این استان بوده‌ایم اما اکنون برای اصلاح این روند در حال تلاش هستیم.

‌وی با بیان اینکه بازیافت باطری‌های فرسوده ماشین‌آلات برای استان قم مشکل‌ساز است، اضافه کرد: این امر فقط برای شهروندان مشکلات زیستی را به دنبال دارد به همین علت تلاش‌های بسیاری برای جلوگیری از ادامه فعالیت این واحدها انجام داده‌ایم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خاطرنشان کرد: استان قم به عنوان یکی از استان‌هایی است که بیشترین مراکز صنعتی آلاینده کشور را به خود اختصاص داده به همین علت باید نسبت به واحدهای آلاینده این استان اصلاحاتی دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه احیای تالاب‌های استان قم با استفاده از اعتبارات ملی در حال پیگیری است، عنوان کرد: امیدواریم با حمایت مسؤولان ملی و استان بتوانیم در این عرصه به نتایج مطلوبی برسیم،

دانیالی از برنامه‌های اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم در دهه کرامت یاد کرد و ادامه داد: مراسم تقدیر از محیط‌بانان ‌نمونه کشور در استان یکی از برنامه‌های محوری دهه کرامت است که به مناسبت روز محیط‌بان با حضور جمعی از مسؤولان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم نسبت به فرمایشات بزرگان دینی به ویژه رهبر انقلاب اسلامی نگاه متفاوتی دارد، مطرح کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود بتوانیم به رسالت‌های خود در حفاظت از محیط زیست استان به شیوه مطلوبی عمل کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار