قائم مقام شهردار قم:
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری از قرارداد ایجاد ۲۰ جایگاه کوچک سوخت در قم خبر داد که ۶ جایگاه در حال بهره‌برداری است.
کد خبر: ۴۶۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 18 July 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا معرفت در جلسه شامگاه دوشنبه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به قراردادهای امضا شده سرمایه‌گذاری در شهر قم اظهار داشت: یکی از این قراردادها مربوط به بلوک D بلوار شهید روحانی است.

وی با اشاره به بازگشایی بلوار در سال‌های گذشته افزود: بلوار احداث شد اما برای بدنه اتفاقی نیفتاده بود و این اولین بلوکی بود که توانستیم سرمایه‌گذار جذب کنیم.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با اشاره به قرار گرفتن این بلوار در منطقه کم‌برخوردار شهر قم ابراز داشت: این اقدام موجب می‌شود بقیه هم تشویق شوند تا بلوار شکل بگیرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های این قرارداد گفت: در این قرارداد ۴۵ درصد سهم شهرداری است و سرمایه‌گذار ۲۰ ماه مهلت دارد.

قرارداد دیگری که معرفت به آن اشاره کرد، ساخت هتل پنج ستاره در بلوک‌های ۱۴ و ۱۵ بلوار پیامبر اعظم(ص) بود که در ابتدای خیابان معلم از نظر موقعیتی قرار دارد و ساختمان عمرانیه را در بر می‌گیرد.

وی افزود: این پروژه هشت هزار متر متراژ زمین است که ۸۳ هزار متر مربع کل بنا خواهد بود و سه طبقه تجاری خواهد داشت. آورده  سرمایه گذار ۲۴۱ میلیارد تومان است و سهم ما ۶۷ درصد از واحدهای تجاری پروژه است.

ساخت یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کشور

به گفته قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی پروژه ساخت این هتل در مرحله طراحی و آزمایش خاک قرار دارد.  

وی با اشاره به اینکه این هتل یکی از هتل‌های بزرگ کشور است، ادامه داد: این پروژه از هتل اسپیناس پلاس تهران و هتل‌های مشهد هم بزرگتر است.

معرفت افزود: پروژه دیگر روبه‌روی همین پروژه در تقاطع بلوار پیامبر اعظم(ص) با خیابان سمه است که زمینی به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ متر و ۵۸ هزار متر زیربنا دارد که شهرداری از تجاری‌های این پروژه هم ۶۷ درصد سهم دارد.

وی ادامه داد: ساخت هتل بیمارستان بعد از تقاطع فردوسی در با زیربنای ۷۴ هزار متر در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و  در دو برج از دیگر پروژه‌هایی است که شهرداری با بخش خصوصی در بلوار پیامبر اعظم(ص) قرارداد آن را بسته است.

مکان‌یابی سخت جایگاه‌های سوخت

قائم مقام شهردار قم با اشاره به طرح ایجاد جایگاه‌های کوچک سوخت در شهر قم، افزود: قرارداد با ۲۰ جایگاه در مدت ۱۱ سال و در قالب قرارداد بی او تی بود که تا کنون هفت جایگاه احداث شده و ۶ جایگاه بهره برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کار در مرحله مکان‌یابی متوقف شده اظهار کرد: مقرراتی که در رابطه با استانداردهای جایگاه کوچک سوخت است موجب می‌شود بسیاری از نقاط پیشنهادی مورد تأیید قرار نگیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار