سخنگوی کانون کارگران ساختمانی استان قم:
سخنگوی کانون کارگران ساختمانی استان قم بابیان اینکه کارگران توان مالی پرداخت هزینه‌های سنگین درمانی را ندارند، گفت: مسیر تردد به بیمارستان امام رضا (ع) مشکلی است که سال‌ها کارگران و دیگر شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.
کد خبر: ۴۶۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 18 July 2017
به گزارش تابناک قم، عباس شیری از مشکل کارگران استان قم برای مراجعه به بیمارستان امام رضا (ع) خبر داد و اظهار داشت: نبود تاکسی، اتوبوس یا مینی‌بوس ویژه این مسیر راه دسترسی کارگران را به تنها بیمارستان رایگان استان مشکل کرده است.

سخنگوی کانون کارگران ساختمانی استان قم بابیان اینکه کارگران توان مالی پرداخت هزینه‌های سنگین درمانی را ندارند از همین رو تنها بیمارستان تأمین اجتماعی استان که امکانات درمانی خوبی در اختیار آن‌ها می‌گذارد تنها امید آن‌هاست، افزود: مسیر تردد به بیمارستان امام رضا (ع) مشکلی است که سال‌ها کارگران و دیگر شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: مدتی پیش برای تسهیل تردد مردم تابلوی راهنمایی در مسیر بیمارستان نصب کردیم که شهرداری بابت این تابلو 2 میلیون تومان مطالبه کرده علاوه بر عوارض سالیانه، انتظار چنین موضوعی را نداشتیم.

شیری ادامه داد: همه خدمات درمانی در بیمارستان امام رضا (ع) برای جامعه کارگری استان از صفر تا 100  رایگان است چرا که بر این باوریم بیمار نباید دغدغه هزینه درمان را داشته باشد، این سؤال را از شورای شهر و شهرداری داریم که چرا کارگران برای دریافت ساده‌ترین خدمات درمانی هزینه زیادی متحمل شوند؟

عضو کمیته درمان بیمارستان امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: هزینه رفت‌وآمد به بیمارستان امام رضا (ع) برای کارگران با تاکسی دربستی حداقل 20 هزار تومان می‌شود و این هزینه برای کارگری که بیماری و مشکلات جسمی دارد بسیار سنگین است از همین رو از شهرداری و شورای شهر می‌خواهیم برای این مسئله چاره‌جویی کنند.

وی با تأکید براینکه مسئله هزینه‌های درمانی برای کارگران دغدغه است، تصریح کرد : کارگری که کار ندارد، پول ندارد این بیمارستان را هم نداشته باشد چه کند؟ سالیانه بیش از 5 هزار کارگر به این بیمارستان برای دریافت خدمات درمانی مراجعه می‌کند از همین رو نباید به این مسئله بی‌توجهی شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار