مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق(ع) همزمان با چهارشنبه شب هفته جاری در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری استاد حوزه علمیه قم و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱ 18 July 2017
به گزارش تابناک قم، مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) ویژه برنامه‌های این آستان مقدس به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق(ع) همزمان با چهارشنبه شب هفته جاری در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع) اظهار کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری استاد حوزه علمیه قم به ایراد سخنرانی پرداخته و سید مهدی میرداماد مدیحه‌سرایی می‌کند.

وی اضافه کرد: همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی قبل از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) سخنرانی و حسن شالبافان نیز برای زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) روضه‌خوانی خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) از حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی و محمد جواد احمدی به عنوان سخنران و مداح قبل از نماز مغرب و عشا پنجشنبه هفته جاری یاد کرد و گفت: همزمان با شام شهادت حضرت امام صادق(ع) مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رنجبر و مدیحه‌سرایی عباس حیدرزاده در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای بانوان زائر حرم کریمه اهل بیت(ع) نیز برنامه‌های عزاداری در سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: امیدواریم در این مراسم‌های مذهبی نیز همانند گذشته شاهد حضور خیل عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها باشیم.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار