مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم گفت: مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای هفتم تیر همزمان با سالگرد فاجعه هفتم تیر ماه سال 1360 روز چهارشنبه در قم برگزار می گردد.
کد خبر: ۴۴۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 24 June 2017
به گزارش تابناک قم‌، سردار سید جواد هاشمی با اشاره به حضور 12 خانواده معظم شهید حادثه هفتم تیرماه در قم افزود : همزمان با سالروز شهادت دکتر شهید بهشتی و 72تن از شهدای دفتر حزب جمهوری اسلامی مزار مطهر 9 شهید گلگون کفن هفتم تیر در گلزار شهدای شیخان و حرم مطهر حضرت معصومه (س) گلباران و عطر افشانی می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا و به ویژه شهدای هفتم تیر، جمعی از مسوولان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و خادمان به شهدا برگزار می گردد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداو گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با آرمانهای رفیع ایشان تجدید میثاق می کنند.

وی اضافه کرد: این مراسم روز چهارشنبه ساعت 10 صبح با حضور خانواده معظم شهدای هفتم تیر ،‌مردم و جمعی از مسوولان  در گلزار شیخان و حرم مطهر برگزار می شود.

شهیدان حقانی، قاسمی، دیالمه، محمد عینی، منتظری، صادقی، هاشمی سنجانی، کریمی بیژنی، رحیمی، شهریار، طباطبائی نژاد،‌دانش  از شهدای هفتم تیر در قم می باشند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار